mamma til tre prinsesserღ Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Sitter her og prøver å fylle ut skjemaer. Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon - når skal denne sendes inn? Og er det flere skjemaer som skal fylles ut? Var student forrige gang, og 4 år siden,så ting går i glemmeboken. Har også fått et skriv fra arbeidsgiver som jeg skulle fylle ut, som heter "varsel til arbgiver som avvikling av fødselspermisjon". Denne har jeg hatt en stund, siden det ikke var så lett å finne et tidspunkt for pappas 6 uker. Men når skulle den egentlig vært levert? Jeg skal ut i permisjon 5 januar. Leverer den til tirsdag. uff... føler dette er litt sent?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Vet ikke helt om det er noen grense for det, men mener jeg sendte inn min 7 uker før perm skulle starte (4 år siden sist her også, hehe - ting er fort glemt).
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 hehe...jeg skal ut i permisjon på julaften, 24.des., og sitter med papirene i hendene jeg også enda;) Må vel få fingeren ut og få sendt de inn!:=) Har jobbet 100% de andre gangene, så da var det enkelt å fylle ut....denne gang har jeg bare jobbet deltid + ekstra, og bare i 7 mnd, så jeg aner jo ikke hva jeg skal skrive på lønn siden den svinger sånn fra mnd til mnd......*blæh* Finner vel ut av det!:=) Lykke til - du er ikke alene om å være sent ute:=)
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Det er godt det ikke bare er meg! hehe... Men jeg jobber 100%, så da kan jeg kanskje bare dele årslønnen min på 12 da? Også får jeg mnd beløpet. Men jeg har bare jobbet 7 mnd når jeg går ut i permisjon da... student før det. Men det holder jo med 6 av de siste 10mnd. også har jeg vært sykmeldt i svangerskapet, men det har vel ikke noe å si på lønna?? Det skal ikke være så enkelt med disse papirene... =)
svirrehodet Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 du kan sende inn papirene fra og med uke 26, og frem til du etter du har født. Dersom du ikke har sendt inn før du har født, får du papirene fra nav når de har fått beskje fra sykehuset at du har født.. så ingen bekymring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå