Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 adams julsong (o helga natt) på svensk, og med en dyp barytonrøst. Før frysninger bare jeg tenker på den! NYYYDELIG særlig når min pappa synger den! Silent night med Mahelia Jackson Mary's boychild.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 O'helga natt/O'holy night - helst med så høyt klimaks som mulig - da er tårepersa i gang her ;o) Ellers liker jeg godt (av høytidelige/gammeldagse sanger): Deilig er jorden Mitt hjerte alltid vanker Glade jul O come all ye faithful Og av go'minnesanger: Last Christmas hehe White Christmas Santa Claus is coming to town Have yourself a merry little christmas
Gjest Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Little drummer boy... ra-pappampam, pappapampam... Bowie/crosby, Carola synger den og har en rappe vasjon....
Gjest Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 en stjerne skinner i natt - oslo gospel kor
tvkrus Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 en julekveld i skogen (tror det er det den hetter)
Rosie the riveter Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Angels we have heard on high. Med Mormon tabernacle choir. http://www.imeem.com/mega4ever/music/57dCMIcn/mormon_tabernacle_choir_angels_we_have_heard_on_high/ Når jeg hører denne sangen, kommer jeg garantert i julestemning
Anne-B. Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Nu vandrer fra hver en verdens krok. Glade jul. Deilig er jorden. Og sikkert mange fler. Satt i går og spilte noen av dem på piano, jeg gleder meg til jul!
La Perla Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 O helga natt, m Jussi Björling Romjulsdrom, Alf Prøysen Julekveldsvisa, Prøysen Det lyser i stille grender Deilig er jorden Pie Jesu Og det er mange nydelige på cd'en Desemberbarn, av Kari bremnes og Rikard Wolff (Han fra änglagård - han har faktisk DEN flotte stemmen!).
Reflexia Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 jeg kan svare nøyaktig det samme som Yaddaline...
Leona* Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 For en genial tråd! : ) Har ofte tenkt at jeg skal lage meg en julecd, men så kommer jeg aldri i gang... Her er noen forslag: Mariah Carey - All I want for christmas Chris Rea - Driving home for christmas John Lennon - Happy christmas Morten Harket - Kind of christmas Card Winter wonderland Let i snow Og til slutt det absolutte høydepunkt, som topper hele jula:
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. november 2008 #12 Skrevet 12. november 2008 Leona* - den er kongelig!! (høydepunktet altså) ...og så er vi SÅ konsentrerte når vi går tilbake for å skru av kameraet....
piano♫ Skrevet 12. november 2008 #13 Skrevet 12. november 2008 Stille Natt med SKRUK. Da blir det jul, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå