Mamman til G & M Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Går vg1 Helse og sosialfag å vi har fått en oppgave om å skrive om den fiktive personen Tora 4år med downs syndrom. Oppgaven sier: Du er helsefagarbeider og jobber i hjemmebasert omsorg i Snåsa kommune. Da du kom på jobb i dag fikk du ansvaret for Tora på 4år. Hun har Downs syndrom og er hjelpetrengende. Videre har vi på gruppa fått egene stikkord vi skal skrive om, jeg skal skrive om: Personlige egenskaper/kvalifikasjoner -empati -yrkesetikk Jeg har aldri møtt på en person med downs å føler ikke at jeg får til å gjøre oppgaven. Så er det noen her inne som har unge med downs eller jobber med dem som vil fortelle litt om det? Føler liksom ikke at det er noe jeg kan søke opp på nettet heller.. På forhånd takk=)
ana baroma Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jeg kjenner flere - og har jobbet med flere med downs. Men de er like ulike som deg og meg:) Men kanskje du finenr noe her? http://www.marihona.com/ http://upsanddowns.no/ Lykke til:)
Mamman til G & M Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 Takk for det=) Skall se hva jeg finner=) Vanskelig oppgave synes jeg..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Stedatteren min har downs, så vist det er noen spørsmål du lure på om, så kan du sende en pm:) Lykke til med oppgaven;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå