Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg sliter sånn me å finne ut hva som er best for meg. Livredd for å sette inn spiral,smerter og ubehag,ille nok me gu liksom. ammer. hadde opprinnelig bestemt meg for å sette inn p-stav eller ta p-sprøyte,men legen snakker bare negativt om det.hørt her inne at mange får økt appetitt av det,å vektøkning er uaktuelt her i gården. minipiller bruker jeg nå fram til jeg bestemmer meg,men det er hvertfall uaktuelt.allerede glemt flere ganger, å det siste jeg vil er å bli gravid igjen.jeg har ikke planer om å få flere barn.men man vet jo aldri i fremtiden.vil helst slippe mensen. tro om legen er villig til å gi meg valium eller noe hvis jeg bestemmer meg for spiral?ellers klarer jeg det ikke.huff nei så vanskelig..hva bruker dere?erfaringer med forskjellige ting?
Gjest Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 For det første om du bestemmer deg for spiral, så velg hormonspiral. Jeg sitter her med den struttemagen etter sviktende kobberspiral, og jeg er ikke den eneste på BiM i den situasjonen ;-) Når det er sagt synes jeg spiral var en veldig enkel prevensjon. Det var ikke vondt å sette inn (kjennes ut som en celleprøve), ikke vond å ha i (kjenner ikke noe til den) og ikke vond å ta ut. Så neste gang går jeg for hormonspiralen i stedet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå