Gå til innhold

Jentenavn... ?

Mammatil1prøverpånr.2<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Vi venter en liten jente og begge liker Celine :)

Men det er greit med andre alternativer..men er veldig dårlig å komme på navn =P

Er det noen som har forslag? Jeg vil ikke ha ett så veldig "vanlig" navn som Ida, Marie, Cathrine, Nina osv.. Litt spesielt.. ;)

Håper noen svarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! vi venter også ei jente, vi tenker mest på Emilie som navn, men Marina synes vi også er fint.

Celine er jo et kjempe fint navn :)

Skrevet

Jeg hadde to jenter i barnehagen hvor jeg jobbet som het Celina og Celin....og syns Celin var et kjempefint navn :o)

Skrevet

Jeg syns Eline, Jenny og Ariana er veldig fine navn:) Jenta vår skal hete Eline Marie.

Skrevet

Vi får gutt nummer 2 nå og skal bare ha 2 barn så nå kan jeg dele jentenavnene mine.. hehe.. ikke så super oppfinnsomme, men.. Siden du liker Celine (som er er av mine favoritter) kanskje du liker de andre to og.

min tre jentenavn er: Celine (som deg), Aurora og Julie.

Aurora bolaris betyr forresten nordlys, synes det gjør navnet Aurora vakkert. Ville ikke kaldt jenta mi boralis da, men.. hehe

Skrevet

Åååå, Julie vil jeg ha. Det er mitt ønske nr 1, men min mann er ikke like enig....enda:)

Skrevet

Ja Julie er veldig fint, men søskenbarnet mitt heter det.. Så kan ikke bruke det.. =p

(jeg som er så ung har masse kontakt med søskenbarnene mine..synns derfor det blir feil å bruke samme navn som de=P hadde kanskje vært litt unaturlig uansett da...)

Men Aurora ja, det er heller ikke så dumt.

Mina og Emma og liker jeg.. =P

Vanskelig dette asså.. =P

Skrevet

Aurora er et nydelig navn.. Mie og Mille er og veldig fint=:-)

Skrevet

Om du vil ha et spes navn hadde jeg nok ikke gått for Celine. Det er hvertfall UTROLIG vanlig her i sør..

4 stk i bhg til mine barn heter det...

Skrevet

Hei :-)

Her er noen av navnen som vi har tenkt på:

Ariana, Marielle, Adele, Linnea og Julie :-)

Hvis dere begge liker Celine så gå for det! Tror også at når babyen kommer så ser dere fort hvilket navn hun er.....

Skrevet

lurer jammen meg på om det blir en Emma her i huset. ikke bestemt helt enda- men det vipper mot det.

Skrevet

Mathea er kjempe fint, og det betyr "gave fra Gud".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...