MammaMia123 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Når er det vanlig at man får det? Legen mente det er 12 dager over tiden.. Jeg trodde man ble satt i gang 12 dager over tiden. Er kontrollen og igangsettelsen på samme dag?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jeg har ikke faktisk vært der, men legen min sa at kontroll (for evt å sette i gang) var 14 dager over. Siden det var en lørdag fikk jeg time på fredagen, altså 13 dager over. Men akkurat hva som skjer vet jeg ikke, siden fødsel startet av seg selv 10 dager over.
Guttemamma75 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Stemmer det at det er 12 dager over termin.. Og evt igangsettelse blir da 14 dager over termin.. Det skjer sikkert at de setter i gang på samme dag om det er behov for det, altså babyen har det bedre utenfor magen enn inni - men ellers må man gå to dager til og se om det starter av seg selv - som jo er best for både mor og barn.. Man har jo da fått kontroll med ul og vet at alt er bra på dag 12...
MammaMia123 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Ok. Kanskje jeg som har misforstått da. ) Liker ikke å gå over tiden jeg altså... Gjorde det ikke sist, så jeg har vært forberedt på å føde før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå