Gå til innhold

Mange her inne uten barn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg og de som ikke prøver å få barn.

Ser at det er en del som sier de ikke har barn.

Er bare litt fasinert for jeg tenkte ikke tanken på slike sider før jeg ble gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært her i noen år nå og har enda ikke fått med meg en eneste som sier de ikke har barn her inne......

Skrevet

......og som ikke prøver heller da selvfølgelig.

Skrevet

Idag var det en inne på anonym,ellers er det en liten stund siden.

Det har vært endel krasse innlegg fra noen uten barn som syntes det var så mange dårlige mødre her inne.

Selv skulle de aldri bli slik selv.

Skrevet

Anonymsida er felles med Bim. Dessuten er det en god del som har bonusbarn de ikke ser veldig mye av og/eller ikke oppfatter som en bonus men som restskatt med et innslag av pest.

Skrevet

"restskatt med innslag av pest" - dagens høydare :oDDD

Skrevet

Jeg er på prøver`n og ønsker meg barn helst i går... Jeg har heller ingen bonusbarn. ("Restskatt med innslag av pest" - vanvittig kult.) Men jeg har tre nieser på 3 år, 21 mnd. og 19 mnd som jeg er masse sammen med og "øver" meg på.

Jeg lærer masse av å være her (og her ser jeg at en skjærende ironi trenger seg fram, men jeg mener det altså).

For eksempel:

-Reima-dressen ruler

-Dropp godteposen etter bursdagen, men ha den gjerne I bursdagen

-La ikke barnet skrike seg i søvn (eller var det jaggu det den skulle gjøre? Her må DiB- ekspertene være mer tydelig).

-Yoghurt er en moralsk tvilsom matvare, men bedre en godteri

-Brunost er wææh (for mye sukker), makrell i tomat har også for mye sukker, og det var visst noe med leverposteien også. (Hva står man egentlig igjen med?)

-Barnehager er...ja, hva skal man si, varierende vurdert her inne. Foreløpig kan jeg bare støtte meg til at mine små nieser har det supert i familiebarnehagen.

-Amming er ...et kapittel for seg. Moralsk høyverdig, men vanskelig å få til?

Med mere. Jeg kommer til å bli en suveren mor, om jeg selv skal si det; ) (Men pass opp - for tilfredse mødre er visst ikke bra...?!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...