Gå til innhold

Har noen her erfaring med overtidskontroll på SUS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig at man får det? Legen mente det er 12 dager over tiden.. Jeg trodde man ble satt i gang 12 dager over tiden. Er kontrollen og igangsettelsen på samme dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter på denne. Det lurer jeg også på.

Jeg har termin i dag, og dersom ingenting har skjedd innen neste onsdag (19 nov) , skulle jeg på ny kontroll hos fastlegen min som da skulle ringe føden og bestille igangsettelse til meg.

Trodde også at man ble satt i gang etter 12 dager.

Skrevet

Jeg hadde termin i går, var hos legen i dag, hun skulle henvise meg nå til overtidsvurdering på Sus. Forsto at igangsetting ble aktuelt 12 dager etter termin??!

Skrevet

Jeg fikk iallefall vite at det var overtidskontroll 12 dager etter termin og evt igangsetting 14 dager etter termin.. Slapp å vente på igangsetting da fødselen startet av seg selv 11 dager over termin (var på kontroll på føden 3 dager før det pga regelmessige modningsrier..)..

Skrevet

Eg veit at KK begynner ikkje med overtid før 12 dager etter termin. Syns det er for seint eg. Skal til lege i morgon og kjem til å bli overtidsvurdert allereie neste veke. Helst igangsatt viss ingenting skjedde da. Fostervatnet begynner jo å minke og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...