MammaMia123 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Når er det vanlig at man får det? Legen mente det er 12 dager over tiden.. Jeg trodde man ble satt i gang 12 dager over tiden. Er kontrollen og igangsettelsen på samme dag?
Youngster*mamma* Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 dytter på denne. Det lurer jeg også på. Jeg har termin i dag, og dersom ingenting har skjedd innen neste onsdag (19 nov) , skulle jeg på ny kontroll hos fastlegen min som da skulle ringe føden og bestille igangsettelse til meg. Trodde også at man ble satt i gang etter 12 dager.
Lilleblå Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg hadde termin i går, var hos legen i dag, hun skulle henvise meg nå til overtidsvurdering på Sus. Forsto at igangsetting ble aktuelt 12 dager etter termin??!
Guttemamma75 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Jeg fikk iallefall vite at det var overtidskontroll 12 dager etter termin og evt igangsetting 14 dager etter termin.. Slapp å vente på igangsetting da fødselen startet av seg selv 11 dager over termin (var på kontroll på føden 3 dager før det pga regelmessige modningsrier..)..
HegeAE Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Eg veit at KK begynner ikkje med overtid før 12 dager etter termin. Syns det er for seint eg. Skal til lege i morgon og kjem til å bli overtidsvurdert allereie neste veke. Helst igangsatt viss ingenting skjedde da. Fostervatnet begynner jo å minke og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå