h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Det har jeg aldri vært på, har heller ingen produkter fra de. Men nå skal jeg kanskje i kveld.... Hvilket produkt mener dere er et "must" fra de?
ana baroma Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jeg liker potetskrellern og slikkepottene!
Sara Rompompei Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg har ei venninne som er tupperware selger, så *kremt* skapene er nok litt fulle av dette hehe Men noe av det jeg bruker mest akkurat nå er - Avanti koppene. Det er plastglass med tett lokk hvor man kan putte oppi et sugerør. De sender jeg med ungene på skolen hver dag. De har ikke melk, så da får de juice oppi disse koppene. - boksåpneren. Om du ikke har boksåpner så er denne super. Ingen skarpe kanter på boksen i det hele tatt. - Mini quick chef. Super til løkkutting for å smugle inn løk i maten. Kan lage løkbitene bittebittesmå hehe - Salatslynga. Den er genial. Der har du stor fin saltatbolle med lokk og en super slynge i ett og samme produkt. Salaten holder seg også sprø lenge i den bollen. - Brødboksen. DEN er super!!! Den holder brødet mykt og ferskt kjempelenge. Putter bare brødet inn uten noe som helst pose uttapå. Hahahahaha skulle trodd jeg fikk penger for å reklamere her. Uff. Synd det er såpass dyrt, for enkelte av produktene er virkelig geniale! Men man trenger jo ikke kjøpe aaalt på en gang da ;o)
ana baroma Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Nå fikk jeg også lyst på flere ting, hehe. Kanskje et party hadde gjort seg;)
piano♫ Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Den serien med serveringsfat og -sauskopp (hvit og blå) er helt genial. Kommer med lokk. De holder varmen på maten helt fantastisk. Steikte pannekaker til 10 stykker, la dem oppi der da de var ferdige. Gjorde ferdig alle pannekakene, rydda opp, dekte bordet, leste avisa, ropte på gjengen - alle var fremdeles like varme da vi satte oss. Bruker bare disse til serveringsfat nå. For ikke å snakke om hvor kjekke de er når vi har grillmat ;-)
Gjest Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Jeg hadde slikkepott og potetskreller. Etter at jeg flytta fra eksen så hadde jeg det i ei eske på låven til mamma og pappa.....tror du ikke musene hadde kost seg med tupperware-plastikk og -silikon da?? Hrmf Så da må jeg handle nytt! Regner ikke med å få det på garantien, når det er mus som har spist på dem hehe Men det er også mye annet jeg kunne tenkt meg å hatt da :-)
blond Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Avanti-koppene har jeg hatt i mange år og brukt mye, veldig fornøyd med dem! De er supre å ha med på tur, holder på varmen uten at de blir varme på utsiden (barnevennlig). Kjøp dem uten hank da de lar seg stable. Er også fornøyd med den runde kakeboksen med lokk til å bære i. Og den blå vannkannen/saftkannen (1,6l).
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Jeg har drevet med tupperware selv og har mange mange ting. Det er så mange kjekke ting at jeg ikke kan nevne noen her for da blir lista så lang for det må jeg bare si og det må jeg bare anbefale. Men jeg er enig i at slikkepotten er genial, servofixen er knallbra, firkantet boks i hvit og blå som du kan ha vaffler, makaroni, isboks osv i. Kunne skrevet masse mer, men storesøster sitter på do og roper at hun er ferdig he he he =)
bente69;) Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 "løkkutteren" er et must, det samme er boksåpner og påleggsboksene en bygger åppå hverandre i høyden med lokk på den øverste boksen. Eggedeleren er også genial:) Skal på party å da skal jeg kjøpe slikkepotter og tegnesjablonger.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. november 2008 Det ble en kaketine og en "klassisk" form....slik du kan f.eks lage gelè i, og fromage etc..... og pepperkake former, som var på salg:) Så spiste jeg en VELDIG god "smuldre" kake, den beste jeg har smakt på leeeeeeeeeenge, som jeg fikk oppskriften på
blond Skrevet 12. november 2008 #12 Skrevet 12. november 2008 Du er klar over at du forplikter deg til å legge ut oppskriften her når du først skryter? (*streng stemme*!)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. november 2008 Det skal jeg gjøre, etter at jeg har prøvd å lage den engang....hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå