Gjest Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 er det mulig å bekymre seg for alt mulig, jeg er så redd for å miste i ma, gå rundt å tro at jeg er gravid, også er jeg ikke det likevel. Har litt symtomer, men leste at det kunne man ha selvom man har hatt MA.Skulle ønske jeg kunne slappe av litt..sikkert for at det tok meg 3 år å bli gravid denne gangen.Hvordan er det med dere andre?
Hemmeline Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Er redd for det samme jeg også, men sikkert fordi jeg har opplevd det noen ganger... Det eneste man kan gjøre er egentlig bare å prøve og ikke tenke på det og satse på at alt går bra. Ikke så enkelt, men det er liksom ikke så mye annet man får gjort heller.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Ja man må jo bare prøve det, slappe av og ikke tenke negativt, Stakkars deg som har opplevet det mer enn en gang da, mistet du ikke gravid symtomer heller?
Hemmeline Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Nei jeg mistet ingen av gravidsymptomene...det var et rimelig sjokk og oppdage det på ul for å si det mildt...ihvertfall første gangen:( Men jeg er også så heldig at jeg har fått oppleve å få en vidunderlig velskapet jente også Og satser på å få oppleve få få gi henne en bror eller søster nå Blir dette din første eller?
liten spire Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 hei er også urolig .. har hatt en mistabortsen ( tror det skrives sånn ) for 2 år siden merkert ikke att noe var galt før jeg kom på ultralyd i uke 12 har vært heldig og fått en kjempenydelig gutt etter det på 5 måneder er nå gravid igjenn 7 uker på vei men har ingen symptomer bortsett fra ingen mens og gravid test som er posetiv. skal på ultralyd i morgen å gruer meg så veldig for att det skal ha skjedd noe denne gangen også .. sikkert ikke noe galt med deg men er du for urolig så kan du bestille en time hos dr å få ultralyd lykke til
-lykkeliggravidigjen- Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 hei, samme her. Er redd jeg har mista uten å merke det jeg også. Er 12+1 no og har ikke hatt symptomer på ca over en ukes tid, tok ny grav.test i dag men den var pos, (kan vise pos etter å ha mista) Fikk time hos jm imorgen tidlig. er spent, men gruer meg mest. Har vert gravid fire ganger før med masse symptomer fram til ca uke 16, kvalm, trett, ømme bryst, sur/grinete. Noen som vet mer om MA så kjekt å fått en "forklaring"
Gjest Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Hei jeg har ivf tvillinger:) Nå er jeg gravid med bare en (satte inn et egg v Icsi) Jeg ringte riksen idag, hun fikk beroliga meg masse, så hvis jeg ikke blør mente hun jeg skulle ta veldig med ro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå