Angie77 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Ønsker ikke å henge ut noen, men ser det blir litt vanskelig å unngå med det budskapet jeg har. Jeg skal derfor prøve å anonymisere så godt jeg kan. Du med indianernavnet ”ønsket-å-være-en-listig-liten-fe-som-skulle-sørge-for-å-gi-meg-selv-støtte-ved-å-utgi-meg-for-å-være-en-annen-,men-så-oppdaget-jeg-bare-så-altfor-sent-at-jeg-ikke-var-i-besittelse-av-den-nødvendige-kapasiteten-til-å-kunne-gjennomføre-det-uten-å-trykke-ut-en-skammens-kabel-i-skuffen”; jeg ser at du føler et veldig sterkt ansvar i forhold til det å heve kvaliteten på denne siden. Du legger opp strategier, tyr til ulike metoder etc uten å oppleve at strevet ditt fører til det endelige målet om et forum skapt i ditt bilde. Jeg forstår at det med den enorme innsatsen du ofrer må være frustrerende og gang på gang bli slått til jorden, og jeg forstår at det som driver deg nå etter den siste brøleren er den samme kraften som driver de som har stått forran myntautomaten en hel natt uten å ha vunnet en krone. Det blir bare vanskeligere og vanskeligere å få lukket den skuffen. Av hensyn til oss som i begynnelsen fant samme type fasinasjon ved å lese innleggene dine som man får ved å være tilskuer til en bilulykke, men som nå syns det er nådd en slik grad av fornedrelse at man tar seg selv i å rødme på dine vegne; prøv å gi litt slipp. Du kan trøste deg med at det iallefall ikke er den utrettelige innsatsen din det har stått på. La krangle hvile litt du så skal du se det ordner seg:) Med referanse til det jeg skrev om pengespill ser jeg at det å gjøre deg oppmerksom på dette i seg selv kan trigge deg til ytterligere aktivitet. Det blir på en måte som å vifte med høyvalørsjatonger forran en som nettopp har tapt både hus og hjem. Slik jeg ser det ligger problemstillingen for meg innenfor kosekvensetikken; a) Konsekvens ved ikke å si ifra – ikke advare om forhold som kan medføre uopprettelig fornedrelse. Konsekvens ved å si ifra – eskalering av aktivitet som kan medføre at terskel for uopprettelig fornedrelse oppnås prematurt. Som du forstår har ikke dette vært lett for meg, men tiden vil vise om jeg tok feil. Ønsker deg iallefall lykke til:)
Gjest Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Uten å ellers forstå altfor mye her så må jeg si at jeg finner en viss fascinasjon i begrepet "prematur uopprettelig fornedrelse".
Angie77 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 For å kunne forstå det må du kjenne din Peter Pan;) Prematur er dessverre blitt et altfor dominerende begrep her i huset.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Jo, det ante meg nok. Ser således på det som et internt anliggende, muligens gjengoppgjør. Huff for prematurproblematikken, forøvrig.
Anne-B. Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Du er ganske subtil, for jeg forstår ikke hvem dette er, og jeg er her ganske mye. I alle fall hver dag. Nå er jeg nysgjerring, men jeg skal ikke nedlate meg til "forhold som kan medføre uopprettelig fornedrelse," ved å snoke og å grave etter skitt. Fiffig.
dårlig ånde Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 litt bilulykkestemning for meg dette her. venter spent på fortsettelsen.
Angie77 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2008 Gud hjelpe meg hvor treige dere er. Stikkordene "fe" og Peter Pan!(?)! Neste ledetråd er; "Kranglesiden my ass ..."-tråden og siste "Dagens Hat".
Angie77 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2008 Jah, prematurproblematikken tar på kreftene. Vi traver i sirkelen mellom helsestasjonen (som ikke tør svare på den minste lille ting og vil vi skal ta opp alt med sykehuset), og sykehuset (som viser til at helsestasjonen skal være vår primærkontakt).
dårlig ånde Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 ja ja men "kodenavn indianer" forvirret meg.
dårlig ånde Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 "du med indianernavnet" for å sitere deg direkte. ja hun er litt slitsom hun lille lykkesprederen som har dukket opp. men hokus pokus, så muterer hun inn i en annen identitet og så er hun borte. selv om jeg er bekymret for disse multiple identitetene hennes. gudene vet hvem hun også er. hun er vel ikke deg? se hvordan hun skaper uro i rekkene! vi som var slik en sammensveiset gjeng, kan ikke lenger stole på hverandre en gang!
Angie77 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. november 2008 Ah, sånn ja. Jeg fikk en kreativ hjernebølge da jeg satt og skulle finne en alternativ måte å beskrive hun det gjelder på. Ser at jeg ikke var helt heldig med den. Nei, *ler* jeg har kun dette nicket.
dårlig ånde Skrevet 12. november 2008 #13 Skrevet 12. november 2008 tvilen vil alltid komme deg til gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå