Mistet den ene + feb 2010 baby Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Testet positivt for 1 uke siden, men etter en SA i august tør jeg enda ikke helt tro det. Jeg er litt over 4 uker på vei så veldig tidlig enda. Er så utrolig redd for å miste igjen, men prøver å tanke positivt Ville bare titte inn å si hei
madremia Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 NYT det som er HER og NÅ. du frykter en hel masse. mest sannsynlig vil det skje ting i livet ditt som er godt og kasnkej mindre godt. Kanskje vil det du frykter aldri slå til, men en annen situasjon kan oppstå som er mindre god. det er som vi mennesker gjør oss avhengige av å frykte. Jeg vet alt om dette selv. Etter at jeg begynte med meditasjon har jeg skjønt hvor bekymret vi er for en MILLION ting. Jeg hører jo tankene mine i meditasjonen når jeg stopper opp - det er enormt med energi vi bruker. Jeg mistet i en stille MA som jeg oppdaget selv. Følte den bare. Men du, det var kroppen min som stoppa graivditeten - av en årsak. Kroppen vår er jo fantastisk. Si det til den hver dag. Takk den for at den stoppet ditt forrige svangerskap slik at ikke et barn måtte møte verden uten de rette forutsetningene. Jeg vet du kan synes jeg tar lett på dette nå - det gjør jeg IKKE: SORG er noe helt annet. Sorg vil du ha resten av livet for at kroppen min måtte velge det bort og at du ikke fikk bli mamma. Sorg har jeg også. MEn sorgen gjør oss til empatiske , fine kvinner - og enda bedre mammaer! Du skal bare nyte. SE hvor fort du ble gravid igjen. ER ikke DET fantastisk?? Og du vil bli gravid på nytt. HA fin dag. Vi er like langt på vei. håper vi får fortsette her inne.
ben1+ny? Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Hei, mistet ganske så samtidig vi da, fikk utskrapning den 26 juli, men fosteret hadde vært dødt en stund da, det var en MA. Men kjenner meg igjen, i at man ikke tror det! jeg er nå 11 fullgåtte uker, hatt UL i uke 8, og alt var i orden, men klarer ikke å nyte graviditeten, har bestemt meg for at etter neste UL, om mindre enn 2 uker, hvis alt er i orden da, så MÅ jeg virkelig begynne å glede meg og nyte denne graviditeten også. Har ei jente på 2 år, og den graviditeten var som en drøm, selv om jeg hadde mistet 3 ganger før. Jeg var i en lykkerus og hadde en enorm forventning og glede gjennom hele sv.skapet. jeg skylder både meg selv og det kommende barnet å glede meg i mnd før det kommer!! Og det SKAL jeg klare!! Lykke til til deg og!!! Husk at det ikke skjer så ofte at man mister flere ganger på rad. Håper du får en fin tid her inne på 1. trimester!!
Mistet den ene + feb 2010 baby Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Takk for gode ord Jeg vet hva det er å miste, mistet den ene tvillingen i forrige svangerskap.Fødte en levende å en død tvillig ved fullgått svangerskap. Kanskje derfor jeg er så bekymret også. Du har så rett i det du skriver ; at det var helt sikkert kroppen min som ordnet opp. Jeg synes ikke du tar lett på det SÅ nå skal jeg prøve å nyte at jeg er gravid å se positivt på det. Jeg tjener jo ingen med å gå å være redd å bekymret. Håper vi begge holder oss her inne til vi tipper over på 2.trimester. En stooor klem tilbake til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå