Gå til innhold

Jeg spurte hva dere mente om om være her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dere husker. Men jeg hadde tanker om denne siden og om man stresset mer av å lese alt her.

Vel. Nå har jeg holdt meg unna og jeg er gravid! Har kun kost meg med samboer, masse sex. Hehe.

Testet positiv forleden, ikm fredag.

Tror det virket. :) ikke no stress.

Stor klem og lykkeønskninger fra lykkelige meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse og masse lykke til.

Kan nok tenkte meg at for enkelte så blir det masse stress av bl.a. å være her inne også... men for min del er jeg her inne for å skrive med flere av de jeg har blitt kjent med og ev. svare på innlegg.... :)

Jeg har vært her inne leeeenge, men tviler på at det er derfor. Jeg stresser ikke med temping, EL-tester, gravtester før IKM eller noe. Dette tar bare tid!!! Kos deg med din voksende mage!

Skrevet

Gratulere så mye : )

Man blir litt hekta på disse sidene, men kan godt være at man ville slappet mere av av å ikke være her: )

Skrevet

Det er bra! Ingen vits i å stresse. Jeg skjønte tidlig i forige uke at jeg var gravid, akkurat samme symtomer som 1 svangerskap, da skjønte jeg jo ikke at jeg var gravid... Hehe. Så testet tidlig fordi jeg var så sikker.

Moro dette, og litt rart.. sitter på jobb og har lyst til å fortelle det til alle sammen! Men for tidlig... ;)

Skrevet

Gratulerer så masse!

Hvor lenge var du borte herfra da?

Føler ikke at jeg stresser noe mer eller mindre av å være her inne.. Jeg har ikke EL, så synes det er godt å kunne skrive av litt frustrasjon, og snakke med andre som har det litt som meg :)

Skrevet

gratulere såå masse=)=)

Nå må du kose deg, mens magen din vokser seg stor og rund=)=)

Det er nok en del som syntes det blir litt stressende og være her inne, mens andre syntes det ikke..... For min del så må jeg ta pause når jeg har el og når det nermer seg ikm, men jeg har også tatt helt avstand en stund, men det hjalp ikke....... så det er sikkert opp til ver og en tenker jeg......

Masse lykke til vidre=)=)=)

Skrevet

Da har jeg- gravid før jul byttet nick! :)

Var borte ca en mnd, og det var nok! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...