Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hei, er det noen som har erfaring fra Frøya klinikken? Jeg har bestilt time der for å få i gang syklusen min. Har en datter på snart 1 år, og har ikke fått syklusen tilbake. Vil gjerne ha et barn til )
vill ha en 3a Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hej! Bara jag igen :-)... jag tycker att du ska spørre på "over 35 og prøver" - det var dær jag læste om klinikken. Sen har de en hemsida. www.froyaklinikken.no De håller ju æven på med homeopati, så det blir litt dyrt...
fått attpåklatt Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Hei! Jeg går dit. Har vært der 3 ganger nå - hompeopati/akupunktur og fotsoneterapi. Det første som skulle rettes opp hos meg var å lage stabile sykluser (hadde alt fra 23 til 29 dager med 3-4 dager spotting i forkant). Det ideelle er 28 dager uten spotting. Første mens etter behandling fikk jeg etter 27 dager, og spottingen var mye mindre. Etter mensen kom el en dag senere også (dag 14), så nå virker det som neste mens kommer på dag 28, og det er ennå ingen spotting (dag 28 er nå på fredag). Håper jo selvfølgelig at jeg er gravid, men jeg tror at mensen kommer. Satser på garaviditet neste pp ;-) Kan absolutt anbefale stedet! Hun jeg går til er superhyggelig og veldig flink:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå