Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Kjenner mye liv nå (er i uke 21). Men det skjer bare om kvelden og om natta. Er det da babyer bruker å våkne eller? Heheh. Kjenner faktisk ingenting om dagen.
Spireline Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 kanskje det er om kvelden du er rolig og avslappa selv, og gir deg selv mulighet til å kjenne etter. Bebisen sover jo når du styrer rundt i aktivitet, det er søvndyssende. Jeg har hatt det på samme måte selv, men nå kjenner jeg mye mer på dagen, fordi jeg er sykemeldt og hjemme..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Barna sover jo ofte når mor er i aktivitet, og når man legger seg eller slapper av både våkner kanskje baby + at man lettere legger merke til det selv. Er 26 uker i dag og når jeg er på jobb merker jeg knapt at det er liv (tar meg i det noen ganger om jeg står i ro og ikke har noe å gjøre ei lita stund), til tross for at sparkene hans begynner å bli veldig tydelige etterhvert (sett utenfra også).
Plutselig_gravid Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Her er det også mest liv om kvelden. Eller generelt når jeg slapper av. Da er hun helt turbo. Er 21+3 og ser tydelig sparkene fra utsiden. Hele magen bølger seg:) :) Hun er speselt flink til å presse ryggen sin ut til siden slik at jeg kan "ta" på henne Ååååå det er så deilig å endelig kjenne ordentlig liv:)
birrisj05.02.09 Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Gullet ditt blir nok vugga i søvn, helt til du legger deg ned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå