Gå til innhold

Liv bare om kvelden og natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner mye liv nå (er i uke 21). Men det skjer bare om kvelden og om natta. Er det da babyer bruker å våkne eller? Heheh. Kjenner faktisk ingenting om dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje det er om kvelden du er rolig og avslappa selv, og gir deg selv mulighet til å kjenne etter. Bebisen sover jo når du styrer rundt i aktivitet, det er søvndyssende. Jeg har hatt det på samme måte selv, men nå kjenner jeg mye mer på dagen, fordi jeg er sykemeldt og hjemme..

Skrevet

Barna sover jo ofte når mor er i aktivitet, og når man legger seg eller slapper av både våkner kanskje baby + at man lettere legger merke til det selv. Er 26 uker i dag og når jeg er på jobb merker jeg knapt at det er liv (tar meg i det noen ganger om jeg står i ro og ikke har noe å gjøre ei lita stund), til tross for at sparkene hans begynner å bli veldig tydelige etterhvert (sett utenfra også).

Skrevet

Her er det også mest liv om kvelden. Eller generelt når jeg slapper av. Da er hun helt turbo. Er 21+3 og ser tydelig sparkene fra utsiden. Hele magen bølger seg:) :) :)

Hun er speselt flink til å presse ryggen sin ut til siden slik at jeg kan "ta" på henne :)

Ååååå det er så deilig å endelig kjenne ordentlig liv:):)

Skrevet

Gullet ditt blir nok vugga i søvn, helt til du legger deg ned.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...