Gå til innhold

Hva kledde dere på barna i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ene min fikk tynn lang ermet ull trøøy under for de skulle på tur i dag, ellers er jeg ikke så flink til å bruke ull. Bør vel bli flinkere ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullgenser og longs og sokker, dongribukse og fin-genser/tunika siden de skulle ha bhgfotografering i dag. Og kinafletter i håret ;o) Sånn forøvrig har ull vært i bruk hver dag i 3 uker allerede og blir nok brukt frem til våren tenker jeg.

Skrevet

strømpebukse, kortarmet body, genser, joggebukse. reimadress. alt i bomull, ikke ull.

er ikke flink til å bruke ull jeg heller, men har egentlig lyst da, hehe! skal kjøpe litt ull til vinteren nå.

Skrevet

De to eldste kledde på sge slev. Yngstemann på 4 fikk bomullsstillongs, sokker, dongeribukse, bomulls-T-skjorte med genser utenpå. Da vi gikk i bilen fikk han også vinterstøvletter, boblejakke og lue.

Han tåler ikke ull så godt, så det bruker vi kun hvis det er veldig kaldt. Eller vi bruker superundertøy eller silkeundertøy.

Det var + 1 grad her i morges, og kommer vel opp i rundt 5-7 grader utover dagen.

I barnehagen har han fleeceutstyr og vinterdress og sånt.

Skrevet

Minsten har på seg ullstrømpebukse og ulltrøye og kjole. Når hun skal ut tar hun av kjolen og tar på ullklær og vinterdressen og vinterskoen. Har også på seg en trollue, en sånn hettesak med hals på, og trollvottene. Bruker stort sett bare ullundertøy på vinteren. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...