Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hvorfor skal folk blande seg fordi jeg og barnefar flytter fra hverandre??? Hvorfor skal de si at jeg er dum som gjør det? Tenk på økonomien,tenk på barna, tenk på ditt, tenk på datt. Ok, jeg har tenkt masse på det i 2-3 år nå og det er vel lenger nok? Jeg har bestemt meg. Jeg er drit lei av å være ekstra mor for han. Er lei av å rydde etter han og aldrig for noe tilbake. Er lei av maset. Lei av røykingen hans. ( Han røyke hasj og det er det ingen som vet. Untatt vennene hans) Lei av å ha dårlig samvittighet fordi jeg må sitte oppe om natta for å se en film med han. Lei av å være kontant trøtt hele tiden. Føler at jeg sitter fast når jeg er under samme tak som han. Kommer meg ikke videre, så derfor til dere som maser og gnåler. Jeg har mine grunner til å flytte fra barnefar. Jeg er ikke perfekt, men jeg må komme meg opp igjen. Ikke minst for barna mine sin skyld. Dårlig økonomi nå, men så slipper jeg å bruke masse penger på "tull" Hilsen Fortvilet mor som vil opp å gå igjen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Synes det er klokt av deg jeg! Lykke til,og drit i dem som mener noe annet. De vet ikke hvordan du har det.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Tusen takk:) Føler at jeg er den stygge ulven som ødelegger familien, men hadde de andre vist hva som foregår inne i huset, så hadde barnevernet kommet på døra med en gang. For utenfor fremstiller vi som den normale familien, men innenfor firevegger føles det som narkoleir. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Støtter deg 100%! Eneste veien du kan komme deg videre på, kanskje for barna sin del er det også det beste. Det er ditt liv, og ingen andre har noen rettighet til å kritisere deg for dine vagl! Stå på!
Gjest Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Godt du klarer å reise deg og faktisk gå - bort. Ja, du har tenkt lenge nok. Foreslår at du sier til dem som gnåler at "Dette her trenger ikke du mene noe som helst om, og gjør du det, vil jeg uansett ikke høre det." Funker ikke det så henviser du dem til Døveforbundet. Lykke til, du klarer deg, garantert.
birrisj05.02.09 Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Det med å tenke på barna er iallefall bare bullshit - for i de fleste tilfeller så er det faktisk best for barna at de slipper krangel osv når foreldre som ikke funker sammen faktisk bor sammen og er sammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå