lillepluto Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg er 26+1 og da jeg våknet i natt kjente jeg at det hadde lekket fra det ene brystet mitt. er det normalt? Jeg har en gutt fra før som jeg fødte 7 uker for tidlig sist. Jeg lakk ikke noe da før han kom til verden. Håper så mange som mulig kan svare... tusen takk
Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jada, dette er helt normalt. Og det er veldig forskjellig fra person til person. Noen lekker veldig tidlig i svg.skapet andre må vente til helt på slutten. Kanskje ikke så kjekt, men slik er det =p Så bare slapp av
Plutselig_gravid Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 helt normalt ja:) Med min første begynte jeg å lekke melk fra uke 18... Fikk beskjed om at det var helt normalt!
birrisj05.02.09 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Jeg venter min første, er 27+6 og har lekket i en del uker allerede..
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Jeg venter nr tre nå og er 20 uker på vei, og yngste mann her er 2,5 år. Jeg har hatt melk hele tiden. Eller "melk" likner rå melk nå igjen da men. Jeg sluttet å amme han da han var 1 år, men alikavel har jeg hatt melk hele tiden. Og det har vært forferdelig å være i besøk med nyfødte som gråter for da begunner jeg og produsere melk igjen til den store gullmedaljen. også før jeg ble gravid igjen. Tror jeg er ett vandrende meieri. hehe Håper bare alt roer seg ettervert litt kjedelig og leke meieri resten av livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå