sprellefant.no Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 I natt var jeg våken 2 ganger, og synes jeg følte noen rare 'dunk' inni magen. Det flyttet seg fra gang til gang. Og i dag tidlig, ved frokostbordet, fikk jeg akkurat som svakt leamus i magen. På vei til jobb ble det veldig sterkt og mye 'dunking', og nå har det gradvis avtatt. Det er ikke regelmessige dunk, men kommer i ulikt tempo og styrke. Kan det være liv jeg kjenner? Er bare 14+2, så er vel kanskje tidlig....? Det kjennes nesten ut som litt harde, uregelmessige hjerteslag når jeg kjenner det best, rar følelse. Veldig spennende, dette her! Noen som kjenner seg igjen?
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hei! Er nok babyen din du kjenner ja : ) Jeg har tydelig kjent liv siden uke 13 (er 18+1) og har lest mange innlegg fra andre som har også kjent det ´tidlig´. Alle er jo forskjellige : ) For meg så kjente det først ut som en liten sommerfugl eller små bobler som kilte meg innefra, så har blitt mye sterkere siste uka, nesten lik hjerteslag ja.. Veldig spennende!! Kjenner faktisk mest liv mens jeg sitter på jobben, noe som gjør at jeg gleder meg litt mer til å sitte foran PCen hele dagen! Kos deg masse med resten av graviditeten!!
sprellefant.no Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 Ååååå, dette er SÅ spennende!! Takk for svar. Da skal jeg bare nyte dunk'ene, og være glad. :D
to_tette? Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 det er sikkert liv du kjenner er 15+3 og kjenner det samme, kan også beskrive det som at det kjennes ut som når jeg har kraftig hjertebank, men i magen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå