Gjest Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Og han kjenner jeg ikke så veldig godt, har kun snakket med han noen få ganger. Gruer meg ja. En ting er et møte - men lunsj blir litt rart. Skal ha med minsten også, håper ikke han blir krakilsk.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jøss, så koselig da? Eller? Whats the occation?
Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Vi skal jo prate jobb da, jeg skal etter alt å dømme overta en daglig leder stilling. Men vet ikke hvor koselig det er jeg.... Blir litt stressa av å spise med folk jeg ikke kjenner så godt. Mulig jeg er sær da.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Nei den er jeg med på... Har kjørt 2-3 timer i bil med sjef også jeg - snakk om intenst for å unngå "pinlige pauser"... Men det ordner seg, vettu. Og så artig resultatet sannsynligvis kommer til å bli!! Krysser fingrene for at lillebror holder seg til sin mest eksemplariske oppførsel ;o)
cherry coke Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Er ikke det bedre å la noen passe barnet ditt når du luncher med sjefen? Vet ikke jeg, men jeg synes ikke det tar seg ut å ta med barn på en "forretnings lunch". Men uansett får du ha masse lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå