Gå til innhold

Hvordan er det med alle sammen?


Loppelill

Anbefalte innlegg

Her er alle friske faktisk. Men regnet har tatt med seg all snøen :( Og siden det har fryst på etter det at alt glatt ute... Kjedelig. Med 2,5 uker igjen til første søndag i advendt, så burde en vel begynne å tenke jul :)

 

Leander har fått nye favoritter på tv. Postman Pat er gill. Han har en Postman Pat figur som han må ha i hånden når han ser på det. Ellers er han blitt veldig interesert i katter og Aristokattene er kjempe gill! Men høyest av alt rager MUS!!! Så kanskje dette hadde vært en julegave ide? http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainWinter08/PID-581652(SparBase).aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går bra :-) Fingrene mine ser ut som noen kjøttkaker, blemmene har begynt å flasse av, og mest på fingertuppene så det ser faktisk ut som fingrene vokser ut av huden!! Spooky!

 

Men vi er friske og raske alle sammen, jeg har kommet inn i en god steam og går til barnehagen med Magnus om morgenen (bruker 45 min til og når jeg går alene med vogn hjem bruker jeg knappe 20 min!) Og det har vært nydelig vær siste par dagene så kan ikke klage :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi ifarta alle sammen, ingen sykedager ennå i høst. Håper dette vedvarer! William er i bh tre dager i uka, noe han trives med! Storesøster har begynt på skolen og hun stortrives der. jeg har begynt å jobbe mer nå, men er fortsatt "endel" hjemme. Vi koser oss masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bare bra, Leo har vært frisk og rask i høst og er i bhg hver dag, han går i familiebhg så de er bare 4 barn totalt, han stortrives der:) Har gått der siden han var 1 år, men første året hadde han korte dager og vi hadde stadig vekk hjemmedager:)

 

Mali vokser og er snart 3 uker, tiden FLYR!!! Alt går bare bra med henne og Leo, han er så flink og snill med henne fremdeles. Hun er rene drømmen, hun bare sover og spiser og koser seg:) Elsker å ligge i vogna når vi er på tur, enten våken eller i drømmeland. Å hadde det bare vært så lett hele tiden, hihi.. snart kommer det nok litt mer stress ja, blir spennende:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mali høres ut som Linus! ;) Han er fortsatt utrolig snill og lett å ha med å gjøre.

 

Hadde litt dårlig tid da jeg skrev forrige dagen.

Vi har det i alle fall strålende. Det er litt mer sjalusi ute å går nå, men det går seg til. Det er tross alt ikke sååå gøy å dele mamma med lillebror. Men så lenge Linea får være med å hjelpe til med Linus så er det greit. Vi hadde en helt fatastisk stund på badet i går med begge ungene i karet. Sånne gyldne øyeblikk samler jeg i hjertet! Linea stortrives i bhg, og når jeg kommer får hun alltid hysterisk latteranfall. Vi får tilbakemeldinger om at hun er veldig sosial og inkluderende og det varmer så klart. På mandag skal vi på foreldresamtale så da får vi vel høre noe mer. Ellers så går skravla konstant om hun ikke synger da... mulig hun slekter på sin mor!

 

Linus er fortsatt som nevnt veldig snill. Nesten overraskende snill! Hadde en periode da han våknet litt mer om natten, men jeg fikk ammet meg opp og så ble det bedre igjen. Ammer stort sett to ganger mellom 19 og 7 (i starten ammet jeg en gang) og det kan jeg absolutt leve med. Han sover stort sett to økter på dagen, en kort på morgenen og en laaaaaang fra 11-12 tiden. Da blir det fort 3 timer fri for meg. Deilig! Hender han må ha en liten dupp på ettermiddagen også. Merker at han er blitt stor for han er mer våken og får med seg mer. Han er dessuten en lang og slank slamp. Ble målt og veid forrige uke (3,5 mnd): 7030 g og 66,5 cm.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen av dere her som bor i nærheten av oslo området? hadde vært moro med treff, er jo en del som har fått/venter nr 2 og er hjemme på dagtid..

 

bare lufter litt tanker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært hyggelig. Jeg bor i Bærum. Men jeg føler vel i grunnen ikke jeg har helt tid og overskudd til å treffe nye mennesker pr dags dato. Uka flyr unna uten at jeg rekker alt jeg burde gjort. ;) Men kanskje det blir bedre på nyåret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjerne vente til over nyåret for min del, da har jeg kanskje fått litt bedre oversikt over spise/sovetider på tulla også ;) Og Herkules bor v el og i de traktene og da kanskje hun orker å være med og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset har i også sluppet lett unna når det gjelder sykdom, heldigvis! Jeg har termin på torsdag og begynner å føle meg veldig tung. Det skal bli godt å få en litt hendigere kropp å dra med seg rundt, selvom hverdagene helt sikkert blir veldig travle med to småtasser! Emily har fått sansen for Drømmehagen når det gjelder TV, men ellers bærer hun med seg DVDer uten cover. Gjerne et par Teletubbies, noen Pingu og en Elias. Jeg forstår ikke helt fasinasjonen, men de er med i sengen, barnehagen og gjerne i badekaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...