Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Det står at vektforandring er en vanlig bivirkning.. Lurer på om det betyr både økning og nedgang i vekt? noen med erfaring? Jeg har nemlig gått dramatisk ned i vekt etter fødsel (mer enn ønskelig), fullammer, men spiser og beveger meg helt normalt. Lurer på om det kan skyldes hormonspiralen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jeg merket ikke noe til vektforandringer med spiralen. Men du kan jo prate med legen om det, om du er bekymret. Kan jo hende det er kombinasjonen amming og spiral. Da jeg hadde spiral var det ikke i forbindelse med amming.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 okay, takk. Ja, jeg bør kanskje gjøre det. Ikke bekymret hvis det stopper nå, men går jeg mer ned får jeg kontakte legen. Blir jo svimmelg og slapp av det.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Uffda, høres ikke greit ut. Er jo bedre å sjekke seg en gang for mye en for lite om ikke anna. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå