Gå til innhold

litt teit, men spør likevel.. ang sms etter date..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date igår og det gikk veldig bra ( er forresten jeg som spurte om råd om hva jeg skulle ha på meg.. gikk med en fin dongeri og en kul skjorte :) Vi så på en kjempefin film, hadde det såå koselig og endte med litt kyssing før han kjørte meg hjem.. det virket såå perfekt !! Så da sendte jeg en godnatts melding om takk det var koselig osv.. Han svarte ikke på meldingen, så vi pleier jo å sende godnatt sms hver kveld.. vet han la seg nok med engang han kom hjem pga opp veldig tidlig idag og hadde jobbet litt sent, men.. er det et dårlig tegn ?? :( synes det gikk såå bra jeg og han sa masse fint..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han liker deg nok ikke, bare later som!

Skrevet

Hm, det hørtes litt rart ut at han ikke svarte.. men hvordan har kontakten vært i etterkant da?

Skrevet

Hørt noe fra han i dag da?? (jeg er en av dem som svarte deg på den kles-debatten)...

Er jo litt dumt at han ikke svarte,men det kan jo være at han la seg med en gang han kom hjem,og bare hadde tenkt å ligge i 2min før han sendte deg en melding...men sovna... Har selv gjort det :P

Hvis du ikke hører fra han iløpet av dagen,så er det jo litt værre da :/

Skrevet

Fikk melding av ham idag rundt 11 idag tidlig, svarte at han hadde det kjempefint igår, hvordan det gikk med meg osv, og sa at det hadde vært kjempekoselig om vi kunne snakkes på msn når han kom hjem fra jobben osv osv.. så det gikk jo bra likevel..

Sendte jo meldingen igår en stund etter jeg kom hjem fra daten da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...