Gå til innhold

Da ser det ut som at jeg skal føde!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt på do i dag, og kjentes plutselig ut som om noe datt ut av meg.. etterpå kom fostervannet.. har ikke hatt noen rier enda, så sitter nå her å venter:) har termin 22- 24 nov. er førstegangs, så aner liksom ingenting, men sikkert like greit det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så utrolig spennende!:)

Lykke til, håpe du får en flott fødselsopplevelse!:)

Skrevet

Åh heldiggris:o)) Dryss litt fødestøv på meg også. Har litt under tre uker igjen, men føler meg så klar.

Masse lykke til, jeg er tredjegangs. Gled deg masse til du har nurket i hendene dine.

Skrevet

Var inne til en sparketest da jeg ikke kjente noe... alt var bra med babyen:) er hjemme igjen og begynner å kjenne litt til rier.. men er ikke uutholdelig.. ca 5 min mellom, så får ta en telefon til de snart tenker jeg..

masse fødestøv til alle dere fødeklare!!

Skrevet

Lykke til. Snart er du i mål. krysser fingrene for dere.

Skrevet

Lykke til =)

Og tusen takk for fødestøvet,det trenger jeg visst her =)

Skrevet

M er det deg??

Herlighet å spennende!!!

Da blir det snart trilleturer gjennom julegatene med lille pjokken:D

Skrevet

ja da har jeg født en liten gutt.. i går kl. halv 6. han var 3680 g og 52 cm lang, 35 i hodeomkrets. fødselshistorie kommer senere. Vi er hjemme igjen, og veldig glad for det!!

Skrevet

Heisan, så koselig å høre, gratulerer!!! Vannet mitt også gikk sånn plutselig første gangen, 4 uker før termin da. Spent på å høre din fødselshistorie!!!

Skrevet

Takk for fødestøvet;) håper det virker! :D Lykke til m fødsel

Skrevet

Gratulerer så mye med overstått fødsel =)

Skrevet

tusen takk alle sammen.. da har jeg lagt ut fødselshistorien.. les: min fødselshistorie (litt lang)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Vi fødte på samme dag. Vår gutt kom også 12.nov. Han ble født på St.Olavs.

Lykke til videre!!

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille gutten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...