Gå til innhold

smerter i øvre del av rygg og mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 28 og våknet i dag av nokså sterke smerter i øvre del av rygg og mage. Sitter som et band like under puppene. Smertene er nokså konstante, men med pauser inni mellom.

Jeg håper noen her har opplevd det samme og kan berolige meg med at det ikke er noe galt.

Jeg har nemlig ikke lyst til å ringe fødeavdelinga da jeg allerede har vært innom der en gang før. Føler meg så hysterisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Aldri føl at du er hysterisk i sånne sammenhenger... husk at d er du som går gravid og du må tenke på deg og barnet, og de på føde'n er der for å hjelpe DEG.. :)

Jeg anbefaler deg å kontakte fød'n om dette, og be om å få komme inn til sjekk jeg... og ta me urinprøve...

og ikke vent med dette, gjør d NÅ! :)

PS! du kan jo ringe å be om hastetime til fastlegen din???

Ikke for å skremme deg, men for å sjekke d ut! D et bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite.....

Lykke til!!!

:)

Skrevet

Tusen takk for svar=)

Jeg har dessverre ikke ringt da jeg syns smertene har avtatt litt.

Men jeg har fremdeles murringer og smertene har nå flyttet seg litt lengre ned. I tillegg har jeg skikkelig løs mage og flyr på do flere ganger i timen. Virker som om noe er på gang, men siden dette er mitt første svangerskap så tenker jeg at dette kan være vanlig mot slutten av trimesteret?

At man føler at noe er på gang også er det bare falsk alarm. Litt skummelt da siden det er så altfor tidlig

Skrevet

Syns du skal ringe føden eg. Kjedelig viss ein skulle føde for tidleg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...