Gå til innhold

Flere trøtte tryner her nå eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi vært våkne siden kvart på seks hele gjengen, ZzzZzz..

Trøtt ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke trøtt i det hele tatt og holder på å bli gal av det! Våkna halv fem eller noe sånn (etter å ha vridd meg i noe som føltes som en evighet stod jeg bare opp, og logga meg vel på her mens klokka enda var 04etellerannet) og helt håpløst å prøve å sovne igjen i dag tydeligvis. Lillemann i magen våkna også og laget spetakkel i magen, så så mye for den nattesøvnen... Håper jeg får sove litt før jeg skal på jobb klokka 4 i dag *sukk*

Skrevet

god morgen, ja!

her i huset våkner frøkna i femtia...hver morra....

begynner å bli litt sliten! ;)

Skrevet

Ahh, så irriterende! Sånn hadde jeg det ofte også da jeg var gravid sist, blir jo så sliten av det.. Du får legge deg nedpå med en gang du kjenner at øya blir trøtte, så kanskje du får sove litt du også. Greit å ikke ha vært våken i tolv timer da man skal på jobb liksom :-S

Skrevet

Jepp satser på det. Vekkerklokka (haha) ringer vel om 10 minutter og så er det opp å gjøre snupp klar til bhgfotografering i dag. Får slenge meg nedpå litt etter hun er avlevert tenker jeg. Før det blir altfor sent på dag og jeg kommer inn i en dårlig rutine. Bare takkemlig for at jeg ikke har det sånn noe mer enn en gang i året eller noe (bank i bordet for at dette ikke er en graviditetsgreie som blir en vane)...

Skrevet

Har vært oppe siden 05.55. Da var lillemor på 8,5 mnd sååååååååååååååferdig med å sove! Det var ikke mor da.... :-)

Skrevet

Samme her.. vært oppe siden før 06, fordi lillemann hadde bæsjet.. han sovner konsekvent ikke med bæsj i bleia, så når jeg da tar han opp for å skifte bleie, så vil han jo ikke legge seg igjen, men er til gjengjeld sutrete og trøtt..... argh. Vanligvis kan han sove til 06:30 - 0700..alt er bedre enn før 06.

Skrevet

Jeg er ivertfall innmari trøtt i trynet i dag .....*gjeeeeeesp*

Håper det bedrer seg snart ivertfall.....

Skrevet

Er nok det.Har vært våken siden igår,jobbet i natt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...