Gå til innhold

Er redd jeg holder på å miste nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt for snrt to uker siden og har vært stuptrøtt, hatt sykt ømme bryster og i det hele tatt følt meg veldig gravid.

I går kveld akkurat da Greys startet på TV kjente jeg mensmurringer og tenkte at dette er vel et godt tegn, helt til jeg gikk på do og blødde kraftig. Brunlig rødt med en del slim til å begynne med og typisk mensblod nå. Ømheten i brystene har gitt seg, og jeg har hatt ømhet i høyre armhule de siste tre dagene.

Jeg hadde rare smerter i venstre eggstokk i helga, har ikke kjent noe liknende tidligere, men sjekket jevnlig på do om jeg blødde, noe jeg ikke gjorde.

HAr ikke sovet mange minuttene i natt må jeg si, og nå vet jeg rett og slett ikke hva jeg bør gjøre. Det første jeg tenker er å holde mg hjemme fra jobb i dag. Jeg gråt en god skvett fordi jeg ble så redd i går og ser ditto ut i dag...

Hva gjør jeg? Avventer og ser eller kontakte lege?

Og jeg som overrasket alle i familien på farsdagen og fortalte at endelig var nr to på vei. Jaja, kanskje masingen gir seg nå da, slik at vi kan prøve i fred i neste runde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så trist=( Blør du mye nå da? Jeg mistet i fjor...MA og da var det klart og friskt blod...og ikke sånn kjempe mye...jeg er jo ingen lege men hvis du har mest brunlig blod i utfloden kan d jo hende d ikke trenger å være at du mister...Men uansett så Synes jeg du skal ringe rett på sykehuset og be om en UL ...fortelle d du skrev her og da vil du nok få en time fort som mulig...om du skl være hjemme fra jobb er litt vanskelig å si men hvis du ringer tidlig og får en ul i dag ville jeg tatt meg fri hvis jeg var deg....dette synes jeg er viktigere enn jobben;) Dessuten..ikke for å være negativ eller for å skremme men hvis du skulle være på vei å miste så er d jo ikke noe særlig å gå rundt med d inni seg hvis d ikke skulle komme ut av seg selv...derfor trur jeg du vil komme til å få time på dagen til ul altså!

Skrevet

Hei og takk for svar. Akkurat nå ser blødningen ut som en hvilken som helst mensblødning synes jeg. Jeg ringer fastlegen etterpå og så får vi se. Er jo ikke kommet særlig lang, men det er jaggu ikke gøy likevel.

Skrevet

Nej dette er virkelig pyton altså! Du får høre hva legen har å si så får du holde oss hær inne oppdatert, så skal du se du får masse støtte Uansett hvilken vei dette går! =)

Stor klem

Skrevet

Tilbake fra legen og jeg er ikke gravid lengre. Men til tross for at det er leit og trist og ikke det vi hadde håpet, så har mannen min og jeg hatt en god prossess sammen i dag, så dette går bra. Vi gleder oss til å prøve igjen.

Det jeg er spent på nå er om resten ordner seg selv eller om jeg får lang blødning og/eller de kraftige magesmertene...

Takk for oppmuntring, det hjalp da tvilen knuget. Det føles bedre nå med visshet...

Skrevet

hey!Jeg vet akkurat hvordan dette føles,for jeg har mistet selv.

Fint at d går så bra med deg da! Kjempe trist er det jo men du har jo noe å se frem til senere;)Da jeg mistet sa legen at det er så vanlig at første svangerskap ender i en eller annen abort<:o 7 av 10 mister ivertfall en gang sa han,og d er ganske mange. . men d er derimot nesten ingen som mister andre gang og d er noe å trøste seg med=)Hadde du SA ordner kroppen dette selv vet jeg ivertfall. Lykke til med forsøk å bli gravid igjen så sees vi hær igjen snart!=)

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...