Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg sitter nå her da, og klokka er snart halv ett. Jeg la minste kl 1930 og hun er fremdeles våken og holder et helvete uten like, jeg orker ikke mer "pick up, put down", ryggen min dreper meg snart! Men hva skal jeg gjøre nå? Det funker jo helt klart ikke, hun er mett, har ren bleie og alt, men hyler like herlig! (sikkert overtrøtt) Man skal jo liksom ikke kapitulere heller når man først er begynt, men dette begynner snart å minne om Ferber heller enn noe annet, sånn som hun holder på
2 boys & now pink Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Er ikke kjekt det der. Minsten min har noen dager hvor ingen ting er bra. Heldigvis ikke så ofte! Sitter på nattevakt og prøver holde meg våken!
~sjiraff~ Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Med mindre det er noe som skjer hver kveld så hadde jeg glatt tatt henne opp eller lagt meg i senga med henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå