Gå til innhold

Kan menn spise peanøtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

av typen med skall uten å tenke på ballene til George Bush? I så fall vil jeg kanskje ikke være mann.

Videoannonse
Annonse
Gjest nickedokka
Skrevet

Tror ikke mannen min ofrer ballene til George Bush en tanke under noen som helst omstendighet. Selv begynner jeg å tenke på Super-Langbein (tror kanskje ikke han har baller).

Skrevet

Åkei, jeg tror du har større forklaringsproblemer enn meg. Eller vent, om jeg tenker sånn rundt tredve år tilbake - spiste han supernøtter for å bli Super-Langbein, tro? Lenge siden jeg gikk noen runder med Donald...

Gjest nickedokka
Skrevet

Jupp.Han hadde en busk med supernøtter utenfor huset mitt - jeg så ikke peanøtter med skall på ordentlig før etter mange år. Så jeg forventer fremdeles at mannen min når som helst skal si "tjo-bing" og bli til en fyr med rød pysj med luke bak og blå kappe når han spiser sånne.

Hm, kanskje jeg har et problem... .

Skrevet

Et underholdende problem, i så fall. Mulig at Freud ville sagt noe i retning av "Ach so, luke bak? Kann du zi litt mer om dette? Und was er det mit denne Zjo-Bing?" - men jeg er ikke så kjip som Sigmund.

Skrevet

Forresten - hva mener du med at busken var utenfor "huset mitt", egentlig? Dette er virkelig Sigmund-mat!

Gjest nickedokka
Skrevet

Han hadde vel strengt tatt busken utenfor huset sitt, ikke mitt.

Gjest nickedokka
Skrevet

Nå var det jammen nære på at jeg avslørte min egen hemmelige identitet. Skulle tatt seg ut om noen kjente meg igjen når jeg flyr rundt i denne superhelthabitten. Catwoman, gå og legg deg.

Skrevet

klart man kan, men hvem gidder? zånne nøtther zmaker ikkeno

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...