Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 av typen med skall uten å tenke på ballene til George Bush? I så fall vil jeg kanskje ikke være mann.
Gjest nickedokka Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Tror ikke mannen min ofrer ballene til George Bush en tanke under noen som helst omstendighet. Selv begynner jeg å tenke på Super-Langbein (tror kanskje ikke han har baller).
Gjest Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Åkei, jeg tror du har større forklaringsproblemer enn meg. Eller vent, om jeg tenker sånn rundt tredve år tilbake - spiste han supernøtter for å bli Super-Langbein, tro? Lenge siden jeg gikk noen runder med Donald...
Gjest nickedokka Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Jupp.Han hadde en busk med supernøtter utenfor huset mitt - jeg så ikke peanøtter med skall på ordentlig før etter mange år. Så jeg forventer fremdeles at mannen min når som helst skal si "tjo-bing" og bli til en fyr med rød pysj med luke bak og blå kappe når han spiser sånne. Hm, kanskje jeg har et problem... .
Gjest Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Et underholdende problem, i så fall. Mulig at Freud ville sagt noe i retning av "Ach so, luke bak? Kann du zi litt mer om dette? Und was er det mit denne Zjo-Bing?" - men jeg er ikke så kjip som Sigmund.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Forresten - hva mener du med at busken var utenfor "huset mitt", egentlig? Dette er virkelig Sigmund-mat!
Gjest nickedokka Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Han hadde vel strengt tatt busken utenfor huset sitt, ikke mitt.
Gjest nickedokka Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Nå var det jammen nære på at jeg avslørte min egen hemmelige identitet. Skulle tatt seg ut om noen kjente meg igjen når jeg flyr rundt i denne superhelthabitten. Catwoman, gå og legg deg.
danieI Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 klart man kan, men hvem gidder? zånne nøtther zmaker ikkeno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå