Gå til innhold

"Oppussing av barnevogn"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veeeldig lyst på ny barnevogn siden vognen er blitt "gammel" og falmete. Men egentlig blir det litt for mye penger siden dette er mitt tredje, og kanskje siste barn.

Nå lurer jeg på om det er noen her som har oppussingstips til barnevognen? Tenkte å vaske den godt, og impregnere den, da vil den bli litt finere i fargen igjen. Noen andre tips? Det er en simo vogn, vet ikke hvor gammel, men ble kjøpt brukt i 2003. Hovedfargen er mørkeblå, men den er ganske fargerik med striper på kantene nede ved bagen, og bagen er fargerik/ stripete.

Tenkte også å få sydd meg en fin stellebag. Andre tips?:) Noe som evt kan gjøres med "innerforet"?? Innerforet i kalesjen og i selve bagen er plastikklignende...

Håper det finnes noen kreative oppussere med tips der ute og at det kan være håp for vogna mi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så bra at du velger å heller pusse litt på den gamle vognen istedet for å kjøpe ny! Vognen min begynner også å trekke på årene så jeg har kontaktet en butikk som fører det samme merket, de har igjen tatt kontakt med leverandøren som stiller med nye deler, hjul,kalesje og handlekurv- Det koster uansett mindre og samvittigheten er renere..

Hvis jeg var deg ville jeg kontaktet noen som er flinke til å sy og fått sydd i et nytt innerfor som du velger selv- hvis det er plastlignende det du har blir det vanskelig å gjøre noe med det tror jeg. Til nummer en pynta jeg innerforet med forskjellige "strykepåmerker" som du får kjøpt på div stoff forretninger-mye arti for babyen å se på!

Lykke til med oppussingen! Tenk økologisk! hehe ;)

Skrevet

ahhh, tusen takk for lur ide med strykepåmerkene!:) Den er hvit inni, så veldig lite stimulerende :S

Takk for lykkeønskning:) Dette kan bli et morsomt prosjekt det:)

Vi har bare en forretning de selger vogner på her, og det er en møbelbutikk....de var ikke så veldig behjelpelige da jeg skulle fornye hjulene forrige gang..

Men kan jo høre med de ang kalesje, de selger Simo der, og kanskje de har fått bedre service siden sist:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...