Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Hei! Jeg har bare skandiabanken, så får ikke satt inn alle myntene mine inn uten å betale masse gebyrer. Jeg har spart endel mynt gjennom flere år... Nå må to regninger betales, og jeg lurer rett og slett på hvilken bank/post som er billigst når jeg skal betale to regninger med mynter (som sikkert må telles i en maskin, og sikkert koster penger). -så hvor er det billigst å betale en regning når man ikke har konto i den banken -hvor er det billigst å telle pengene, med sånn maskin, og få sedler igjen? Takker på forhånd for eventuelle svar:)
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Må du betale for å sette inn i din egen bank?! Det hørtes noe rart ut. Jeg har Sparebank 1 og når vi tømmer sparebøssa i mynt-telleren koster ikke det oss noe, ikke når vi setter de inn på konto heller. Jeg vet ikke hvor du bor, men det er så mye rar bank-praksis rundt omkring i landet så gebyrer slipper du neppe unna uasnett om det ikke er din egen bank.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Har aldri opplevd å måtte betale "gebyr" for å veksle inn sparebøssen til vesla eller mynt, men mulig det er bare vår bank.. Bruker Sparebanken. Ellers koster det 65kr å betale regninger kontant ved postbanken/post i butikk. andre banker har jeg ikke peil
Pappalille Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Skandiabanken har ingen filialer, det er en ren nettbank. Det er derfor det er litt vrient å få satt småmynt inn på konto =)
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Særdeles viktig detalj der,Pappalille.. Da stiller jo saken seg litt anderledes,men jeg kan forsåvidt fortsatt ikke bidra med mer
gutt09&spire11 Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Be en i familien(eller noen andre du stoler på) sette inn pengene på sin konto hvis de har en annen bank og spør ikke de kan overføre beløpet til din konto igjen. Skal ta max 2 døgn. Eneste tipset jeg kan gi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå