Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 jeg og samboer satt og diskuterte ett eller annet i dag...og hadde tv´n på i bakgrunn... da jeg plutselig hørte en gutt som snakket litt motbydelig nesten til en jente... da måtte jeg bare stoppe opp, og skyve stolen min nær mere...han snakket om at han ikke likte måten ho snakka på..og væremåten hennes..og han var trønder...tror jeg... har ikke fulgt med på dette denna gangen jeg... men er det han dere snakker om??? hva mere sa han? fikk bare med meg akkurat det der..om det er han dere snakker om..
Gjest Tale30 Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Det var en av frierne som ikke taklet å være en av de to siste som skulle være igjen på gården pga at han ikke taklet den andre frieren. Det var ikke jenta han snakket om, men den andre frieren. Han gjorde jo kanskje ikke så god figur, men jeg hadde ikke klart å være der jeg heller sammen med denne andre frieren.. Jeg hadde blitt gal etter en time tror jeg. Men jeg kjenner ikke til hvordan disse menneskene er i real life da.. Hvis du virkelig lurer så er det mer info om hva som skjedde inne på TV2.no
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 thanx.. da tar jeg en titt der inne...
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 ser på bildet som vises inne på tv2.no om den saken... og det ER han morten jeg så på tv´n i dag..kanskje han ikke likte måten hun snakket på sammen med han andre typen..skjønte ikke helt hva han mente jeg..for fikk bare med meg litt..
Gjest Tale30 Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Greia er at han ikke passet inn der i det hele tatt. Både hun Ragnhild og han Håvard (den andre frieren) var relativt trauste folk, og han Morten hadde vel fokus et litt annet sted.. Han Håvard virker fryyyktelig enerverende, og jeg tror jeg hadde fått magekatarr om jeg skulle ha vært på den setra. Men så er det vel en grunn for at jeg ikke ville ha meldt meg på noe slikt om jeg ikke hadde samboer heller.. Skremmende hvor engasjert jeg ble gitt
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Man kunne jo tydelig se at Håvard brukte de ekleste hersketeknikkene... Vil ta Morten i hånda og skilles som venner, liksom... Han er jo fullstendig klar over at det er det siste han trønderen ville!!! Hever seg liksom over hele konflikten og spiller dum og later som han ikke forstår at hans egen oppførsel og væremåte har irritert vettet av han andre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå