Gå til innhold

er så lei...lei..lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle ønske tiden kunne gått ennå fortere. Har 35 dager igjen men er så lei. Kunne ønske at noe skjedde snart. Ingenting er godt lenger,ikke sitte,ligge eller stå. Er kanskje litt utålmodig.

Bare går å kjenner etter om noe skjer.

sånn nå har jeg fått klaget litt,så slapp mannen min dette klagebrevet. :)

Er det noen fler der ute som begynner å gå lei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrive meg på her eg! har 40 daga igjenn og må innrømme at eg er rimelig lei! Føla tida har gått ekstra sakte sia eg har våre sjukemeldt sia eg var i veke 20, så no skulle eg ønske tia kunne gått litt fortare her:) plagane har ikkje akkurat blitt ferre etterkvert som magen blir større. Fins ingen gode stillinger å sove eller sitte i og dobesøkene blir det ikkje akkurat mindre av i løpe av natta. men men, sånt høyre vel med når man er gravid og terminen nærma seg :)

Men kor e tidsmaskina når vi trenge den ? hehe :D

Skrevet

Henger meg på her. Har 21 dager igjen og er så utrolig lei. Har to jenter fra før som krever sitt, og er så lei av å ikke ha energi. Har vondter overalt og er trøtt hele tiden... Begynner å bli utålmodig og lei av den store magen som er i veien hele tiden. Alle kommenterer magen, sier jeg ser klar ut og har fått fødeansikt... Er lei av det, alle har trodd jeg skulle føde før, men det tror ikke jeg lenger. Sikker på jeg går to uker over og da er veien til målet lang.

Sorry - veldig godt å få det ut.

Masse lykke til videre jenter:o))

Skrevet

Slenger meg på her jeg også, selv om jeg har enda litt lenger igjen enn dere. Har 64 dager igjen og synes at tiden virkelig begynner å gå så sinnsykt sakte. Må ærlig talt inrømme at det å gå gravid ikke svarte helt til forventningene da jeg har vært sykemeldt siden uke 6. Først pga kvalme og så pga bekkenløsning fra uke 15.

Jeg kjenner at det som gir meg "spiriten" til å stå opp om morningen, er at det er en dag mindre til lillegutt kommer ut og jeg kan holde han i armene mine :o)

Føler at sytinga fra min side har begynt altfor tidlig, men var utrolig deilig å få det ut!

Lykke til jenter, dette klarer vi ;o)

Skrevet

jeg har også vært sykemeldt lenge og det gjør ikke at tiden går fortere. Og har en sønn på 21 mnd som tester grenser for tiden og det atpper meg helt for energi. Godt å få dette ut og godt å se at andre føler seg like lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...