Gummelillan Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Gjett om det var deilig med en uke med total pause fra både den vanlige jobben og familien? Trodde jo faktisk selv at det ville bli litt rart og var ikke særlig høy i hatten da jeg skulle dra. Men du som jeg har kost meg. Masse spennende møter, foredrag og en avsluttende langhelg med skikkelig fnising i jentegjengen, shopping til den store gullmedalje, afternoon tea på Brown, masse champagne, pubrunder ++. Dette kan jeg leve lenge på!!! Og så ufattelig deilig når jeg så var hjemme og ble møtt av tre søte små som savnet mammaen sin med hadde hatt en finfin uke. Og en mann som også synes det var veldig greit at kjæresten endelig var hjemme ;-)
Ronja65 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Så super deilig det hørtes ut:-)))))... Du fikk jo tre dobbel påfyll,...!!! gøy med påfyll av kunnskaper og..... champagne.... og..... fire der hjemme som savnet deg og som var gla for at du var hjemme igen.... Det er ikke illa det....:-)))
Karomamma Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Høres bare helt knall ut med en uke i London!!! Det gjør seg med litt påfyll, både sosialt og faglig!! Og det er ikke så verset å føle seg savnet av dem hjemme heller Jeg og en kollega hadde egentlig planlagt en liten "studie"tur dit i november, men nå har vi reiseforbud pga finansekrisen så det blir kanskje til neste år i stedet.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Ååååååååååååå jeg er bare litt misunnlig:-)) Men så deilig da, påfyll av både kunskap og champis. Det er ikke dumt. Og så har jeg stor tro på at det er sunt å savne, for da vet man å sett pris på det man har:-)) Og så London da...... det er sååååå bra der.... Jeg bodde et år i byen for en stund siden......(-96 er ikke så lenge siden, er det vel???)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Så fantastisk deilig dette hørtes ut!!! Deilig å få påfyll, fnising og champagne:-) Skulle vært påbudt for alle foreldre fra tid til annen;-D Og i morgen da du;-D
Reveenka Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Høres ut som en flott uke, med litt påfyll for alle slags behov - jobb og sosialt; shopping, te, fnising og sjampis! c",)
allerhelstNorge Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Så fint at du har kosa deg, kunnskapa deg og champisert deg:). Kan tenke meg at det også var godt å komme hjem igjen, akkurat sånn skal det være;).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå