Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 eg tok en test i dag tidli (ikke ikm før fredag) men etter ein time var de en LYS strek der men eg e ikke sikker på om eg så den første gang eg såg på testen men er de mulig at de er en positiv test som er ekte? eg har spist kips daglig i et halvt år nå men di siste dagene har eg ikke ville hatt de å smake så vidt på de, ikke tegn på ikm på noen måte som eg pleier å ha. kun sprengte blodårer og hadde vonde bryster men har gått litt mer over på brysthvortene. skal på julebord på lørdag så håpe jo på å vite noe før den tid.
Strandloppa og lillebror Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Når testen har ligget så lenge som en time er den ugyldig. Men det er ikke umulig at du er gravid. Ta en ny test på fredag på morgenen, med den første urinen for dagen. Da skal sjansene være store for at den slår ut riktig. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå