Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Til ei jente på 3år og en gutt på 1,5år?? Er helt lost i år...
Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg synes vanlige leke bilder er finest jeg - helst ute. Alternativt pepperkakebaking eller noe sånt. Liker ikker typisk oppstilte bilder med nisselue og juledekorasjon ved siden av ungene..... Vårt julekort er her : www.smurfene.blogspot.com
Gjest Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 veldig kreativt er det ikke da- men i år tenkte jeg litt på å ta bilder mens vi baker julekaker eller pynter pepperkakehus i år. men lite søtt forkle, og sikkert litt mel i ansiktet osv.... synes det kunne være gøy med noe ikke så oppstilt i år....
missmam Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Storebror og lillebror.. Det var veldig fint julekort! Hvor kan jeg få tak i det ? Er det på nettet et sted...?
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 helt enig!!! helt utrolig flott julekort! likte det kjempe godt.. ) jeg og lurte på hvor du fikk tak i det!?
La Perla Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Ja, det var kjempefint! Vi pleier ikke alltid å sende sånne julekort med bilder av barna, men har gjort det noen ganger. En gang lagde vi ett hvor alle hadde hvite klær og satt på et stor hvitt laken, så hele bildet ble veldig hvitt, liksom. Det ble ganske fint. Ellers liker jeg godt sånne lekebilder jeg også - kanskje jeg skal prøve på noen sånne i år? Problemet er at barna mine misliker sterkt å bli tatt bilde av, så det er ikke alltid så lett å få det til å se bra ut med alle tre samtidig.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Vi skal ta et bilde av han med nisselue på mens han bader.. Hvis det ikke går, så skal vi bruke ett vi har fra han bader..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå