Gå til innhold

Noen som ha silikon her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan hvar det etter opperasjonen, hva betalte dere? er det dumt å ta det før man er ferdig å få barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har silikon her. Her finnes bare ekte, gjennomførte og varme mennesker. Helt til skinnet!

Har noen barn her???

Skrevet

hehe.. ja eg merker dette..

sikkert ingen som har barn heller da:P

Skrevet

Sikkert en del som har....

Jeg vet om noen få som har det, de er fornøyde. Ei har enda ikke barn, to tok etter de hadde fått barn.

Jeg ser ingen problemer med at noen vil ha silikon, er sikkert mange grunner til det.

Du får snakke med en lege om dette. De kan nok svare på en del av dine spørsmål.

Har hørt at det skal gå bra og amme selv om man har silikon.

Skrevet

Jeg har ikke silikon selv men har lyst på.

Vet det koster rundt 40.000 kr, man kan helt fint amme med det.

Skrevet

Ser på det som noe jeg kan komme til om puppene er helt deformert etter ammingen.. Men vet litt for lite om det. Klart det er sikkert bra en stund, men kjipt å få komplikasjoner, og de varer ikke evig heller, kun noen år, så kan de sprekke og lage f inni der..

Skrevet

liker ikke tanken på å være fake, vi at når noen synes jeg ser bra ut, har flotte pupper ol så er det ekte og det er MEG. DET tar jeg som ett kompliment det. alle kan få pene silikonpupper, men ikke alle er utstyrt vakkert fra naturen sin side. er naturlig beuty de fleste menn og kvinner faller for. silikon er virkelig ut jenter, har dere ikke skjønte det ennå, det er blodharry.

Skrevet

Jeg har. Og de ser ikke fake ut en plass. De har strekkmerker og heng som alle andre pupper. Men jeg tok ikke mye da for ville ikke se plastic fantastic ut. Synes pupper som står rett ut er stygt!

Tok de for 2 år siden, hadde da fått 2 barn. Er nå høygravid og har ikke hatt noen problemer. Melken er kommer og jeg skal amme denne gangen også. Tror ikke de vil bli så veldig annerledes etterpå heller.

Kirurgen råder deg jo til å vente til du er ferdig med unger, da puppene endrer seg i svangerskapet, ved amming osv og resultatet da kanskje ikke blir så fint som det var.

Men det driter jeg i for å være ærlig. Trengte bare å fylle opp de to tomme sokkene mine som hang og slang der, og om de skrumper litt etter endt amming gjør det meg ingenting. For da skal hele meg på slankekur uansett;o)

Skrevet

om de skrumper litt når jeg har ammet flere barn bryr jeg meg ikke så serlig om, de må ikke være super fast å strutte ut.. vil bare ha de litt større.. føler meg ikke vel med slik det er å det har jeg i grunnen aldri gjort.. føler de ikke passer til kroppen min.. hva betalte du da?

Skrevet

Jeg tok det for 13 år siden, husker ikke hva jeg betalte - uansett er det nok mer nå.

Gravid med barn nr to nå. Gikk greit å amme førstemann. Eneste var at jeg fikk kapseldannelse (dvs at de blir hardere) og det var jo ikke noe kjekt. Må uansett bytte de ut fordi det er så lenge siden jeg la inn. Venter da til nr to er ferdigammet.

Puppene mine så virkelig like fine ut etter 10 mnd amming, bortsett fra at de var litt hardere da. Tok vel det minste innlegget man kan ta (gikk etter operasjonen opp fra 75A til 75B).

Skrevet

bet 20000 for 2 år siden. Lokalbedøvelse. møtte opp kl 0730 og ble hentet igjen 1000. Tok under muskelen. Kjempefin form var jeg i. Fikk noen parlagin forte som sm.still men fikk ikke behov for alle.

Hører jo om de som synes det har vært mer sm.fullt, kommer kanskje an på hvor mye du tar. Ser for meg at det blir mer smfullt jo mer du stapper i.

Skrevet

Jeg fikk nye pupper for 1,5 år siden og betalte 23000. Er veldig fornøyd! Kan endelig handle topper og kjoler som passer.Hadde ganske små før, tror jeg hadde 75a, men skrøt på meg at jeg brukte b-cup, men alle de bhene var jo for store.. Nå har jeg 75d og de ser ikke fake ut. Ingen som tror på at jeg har silikon når jeg sier det.(Folk jeg har kjent fra før operasjonen ser jo forskjellen da) Jeg hadde ganske så vondt etter operasjonen, men det var pga at en nerve kom i klem eller noe så hadde vondere enn hva som er vanlig. Likevel går det seg fort til og man er fort tilbake i jobb og slikt. Jeg fikk litt lite informasjon om hvordan det er med silikon ifh graviditet, men amming skal visst ikke være noe problem. Er jo litt redd de skal bli helt ødelage etter fødsel og amming, men legen sa at hvis jeg var flink å brukte en sportsbh som gir god støtte så kan jeg være heldig at de ikke blir så veldig forandret. Og skulle det bli for gæli får jeg spare til en operasjon.

Skrevet

takk for svar:) jeg får vel bare begynne å spare gitt.. egentlig vil jeg ha det til jeg skal gifte meg. men det har vi planer om å gjøre om 1 1/2 år så spørs om jeg får det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...