Gå til innhold

Er babyen deres mer aktiv nå? (ca uke 36)

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste fire-fem dagene har det vært en voldsom aktivitet i magen. Tror nesten babyen er mer våken enn den sover. Tidligere har den også hatt et par aktive dager for så å være nærmest helt i ro noen dager. Er det flere som har det sånn? Blir babyen mer aktiv når fødselen nærmer seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikkje om det har med at fødselen nærmar seg, men siste veka har gutten vår vore ekstremt aktiv (som han forsåvidt har vore i store delar av svangerskapet - har innimellom hatt eit par rolegare dagar, men likevel med ein del spark og sprell). Sparkar nestan ribbeina sund kjennes det ut som av og til. Har 26 dagar att til ul termin.

Skrevet

Er i uke 31 og har hatt en veldig aktiv baby gjennom svangerskapet.

Men den siste uken har jeg lagt merke til enorm aktivitet. Ribbena går det kraftig utover =/ virker nesten som den ikke sover i d hele tatt.. vet ikke om det er pga. fødsel nermer seg.

Skrevet

Veldig aktiv baby,ja. 19 dager igjen til termin.

Skrevet

Hos meg er det motsatt - babyen er mindre aktiv enn før og innimellom bekymrer jeg meg veldig. Men var hos legen for to dager siden og da var i alle fall hjertelyd osv i orden. Også har han det fryktelig trangt der inne nå, magen er stram som et pølseskinn. tror dette er veldig individuelt - min baby er veldig aktiv noen dager og mindre aktiv andre dager...

Skrevet

Jeg er i uke 33+, men babyen har vært superaktiv i det siste. Jeg kan våkne om natta av sterke spark fra gullet i magen! (Litt slitsomt, men veldig koselig også!) Ellers så spreller og sparker den nesten hele dagen til tider, føler også at den er mer våken enn den sover til tider. Når jeg sitter i møter el.l på jobben, blir jeg helt distrahert over sirkuset i magen, og magen skifter form og fasong hele tiden. Vittig:-)

Skrevet

Jeg har det som saltogpepper, babyen er mindre aktiv nå enn før. Men kjenner han er der jevnlig, så stresser ikke med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...