Gå til innhold

Vegghengt stellebord fra Ikea..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om de fortsatt selger det? Finner det ikke på nettsiden dems eller i katalogen. Det hadde vært genialt på vært lille bad:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg trenger også et slikt, men finner ikke i katalogen jeg heller :/

Skrevet

Jeg mener de er ute av produksjon.Skulle ha et sånt til barnet mitt for 2 år siden,og da fikk jeg det til svar:(

Skrevet

Jeg fåreslår dere tar dere en tur inn på en barne bruktbutikk. Det gjorde jeg og der fikk jeg tak i et sånt stellebord som henger på veggen, så kan du bare slå det opp når du ikke bruker det og da er det 7 cm brett ut fra veggen. Vet ikke om det jeg har kommer fra ikea. Det ser helt nytt ut og med sånn matte med bamser på og alt :)

Bruktbutikker kan være fantastiske av og til.

Skrevet

det var noen her inne som sa for noen uker siden at de hadde sett de vegghengte stellebordene på ikea akkuratt, så de er der enda.

flere som sa det faktisk i forbindelse med en lignende tråd.

de barne bruktbutikkene du snakker om, hvor er de? det hadde vært spennende å vært på.

Skrevet

Har ikke sett det på Ikea (men har heller ikke letet etter det) men så det forrige lørdag på Barnas Hus. Ikke på nettsiden, men i butikken.. Vet at Ikea ikke viser alt det har i katalogen eller på nettsiden, så det kan godt hende de har det i butikken.. Hva med å ta kontakt med din lokale Ikea og høre om de har det fortsatt? Eller kan evt. skaffe det fra en annen?

Skrevet

Hei.. Eg har nettopp kjøpt vegghengt stellebord. Men eg kjøpte det på Reflex. Det er heilt suverent. Kosta nesten 2000 da, men er virkelig verdt det.

Hadde stellekommode, men den må vi flytte kvar gong vi dusja, så var drittlei.. ;D

Skrevet

Jeg så det på ikea( på furuset for 2 uker siden. løp og kjøp!

Skrevet

ja det var det. hvor er de. Jeg bor i Bergen da. Og her har vi en barnebruktbutikk i byn og en på minde. Jeg har bare vært på den på minde. Det er private som eier den, så garanter ikke at det finnes alle steder.

Men de kan ha mye rart på fretex og. Men har ikke så god erfaring der da.

Hun på minde har mye nytt og som hun har fått/kjøpt av butikker som har gått konk osv. hun har stort sett alt. Kjøpte en voksi pose der i fjor til 300 kr og den så ikke brukt ut en gang.. fantastisk. så jeg sparte litt penger der ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...