Gå til innhold

Hva skal man si egentlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man i forbifarten titter ut av kjøkkenvinduet og ser to ben rett til værs og en melkehvit rumpe med duracellbatterier?

Tenker litt for meg selv..

Skal jeg hilse neste morgen uten å gaple.. Eller skal jeg opptre blygt..

Noe får meg til ønske å si at satt og dro meg i luggen etter trim for eldre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpt gardiner som du legger anonymt i postkassen deres med lapp der det står "av hensyn til hele nabolaget". he he:)

Skrevet

;o har du flyttet inn i samme borettslag som meg nå og har utsikt til naboen min sin leilighet? Var jo omtrent hva jeg så her om dagen det.. bortsett fra at hun var på toppen.. og det etter jeg hadde sett ståtissen til gubben hennes i 5 minutter mens han vandret rundt naken i stua!!

Skrevet

Hehehe. Hva er det for ett nabolag dere bor i? *ler*

Skrevet

TerTITTEN borettslag... Hæhæhæhæ.

Hvem trenger å bruke penger på parabol for å se grisfilmer, når man har slike naboer? Hehehehe.

Skrevet

TerTITTEN ja..

Trenger ikke parabol når man kan få 60 + i real life..

Skrevet

60 + og pølsefeiten jeg har til nabo! mmm.

Skrevet

Kjenner noen som flashet puppene sine til ei dame som satt og glodde på dem i det borettslaget...

Skrevet

Må man si noe da? Kan man ikke bare filme det, legge ut på YouTube og sende de linken?

Skrevet

Vet ikke om de hadde fattet ytterligere interesse da?

Jeg vil helst være anonym..

Langt mindre vedkjenne at jeg har vitne til noe som nesten kvalifiserte til kriminelt.

Skrevet

Jeg fikk meg i hvert fall en god latter:-p

Jeg gikk også ut på terrassen midt på natten sent i sommer, da satt det jammen to stykker og hadde vill sex på en stol midt på verandaen. hehe...

Vi bor med flere bygårder som vender mot hverandre, så her trenger man i grunnen heller ikke tv;o)

Skrevet

Det er jo de som fatter interesse for slikt..

Hva skal man si? Glad for å kunne bidra? (eller noe sånt)

Skrevet

Eller gjøre som noen andre naboer som satt på terrassen sin gjorde her, de klappet..hehe...

De gjør det nok fordi det tenner dem at folk kikker. Jeg for min del synes bare det spriter opp hverdagen. Når det er sagt, var paret her rundt 25 og ikke over 60... Kanskje jeg hadde sett annerledes på det da, og ønsket kompensasjon for "emotional damage"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...