♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Så nå er jeg godt forberet på ny prøving når utskrapningen er ferdig på torsdag. Fikk en skikkelig nedtur i dag, da jeg fikk vite at jeg måtte inn til ny utskrapning. Fordi di ikke hadde fått med alt sist gang jeg var til utskrapning for 3 uker siden. Men nå ser jeg bare fram til å få det overstått og kan begynne på nytt igjen.. Hadde jo begynt på nytt men ikke så me hjelp i det.
Dotten Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Huff så dumt og trist da, men det er godt å få "rensket" opp der inne, slik at du ikke plutselig skulle bli syk eller noe! Trist at du har mistet, men vi får håpe du får deg en ny og sterk liten spire før jul Masse, masse lykke til. Og ikke test deg "i hjel" da.... he, he.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg har vært skikkelig dårlig disse 3ukene, så håper jeg blir frisk igjen etter dette. Ja, håper spiren sitter før jul. Satt på 3pp sist med jentaog 1pp denne gangen, men ente som sagt i SA. hehe... teste meg "i hjel" )) ska prøve å ikke gjør det, men er ikke lett.. hehe
Prøverpånytt! Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Hei humblebie... Jeg har også nettopp gått igjennom en sa og venter på ikm. Den tror jeg kom i dag, men er ikke helt sikker. Er 3 dager over ikm, men tester bare negativt. I stad oppdaget jeg litt lyserosa utflod så er nok tanta som kommer. Og det tyder på at vi har bommet på el. Hadde sex mandag for over to uker siden, og får tanta på en onsdag. Tester meg ihjel jeg og og har brukt 10 stk på denne perioden... Og har nettopp bestilt meg et nytt lager av el- og gr-tester. Har bestemt meg for å ikke teste før ikm neste gang, men tviler på at jeg klarer det. Kanskje vi kan holde kontakten for virker som vi er i akkurat samme situasjon?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2008 *Solståle* ) Ser frem til at morgen dagen blir over og kan begynne å vente på EL og IKM. Lengter etter EL og IKM jeg, så gal blir man i denne lille verden ) Har nettopp bestilt 21EL og 5GR-tester, håper det holder en stund. Men koster ikke mange kronene, så får bare bestile nytt lager vist ikke. Hehe... Ja, jeg vil gjerne holde kontakten med deg. Syns det er greit å snakke med noen som eg i samme situasjon. Er litt vanskelig å snakke med andre som ikke har opplevd det, for di skjønner liksom ikke hva vi går igjennom. Klem
Prøverpånytt! Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Hvordan gikk det i dag? I går fikk jeg lyserosa utflod så skjønte da at tr var på anmarsj, og tok ikke så feil der nei, for i dag kom den for fullt. I dag fikk jeg også 15 gr-tester og 7 el-tester i posten. Den her måneden tenker jeg at jeg ikke skal fokusere så mye på babylagingen og heller ikke være så mye på ulike babysider. Men skal følge med på denne tråden da. Det her var andre gangen jeg mistet og forrig gang ble jeg gravid etter at jeg hadde hatt en mens. Så håper det samme gjelder nå. Ble gravid på første pp, så har jo ikke prøvd så lenge, men jeg er så utålmodig så syns denne prøvetiden er fryktelig. Og spesielt tiden i fra el til mens. Tiden i fra mens til el går ganske greit for da jeg vet jeg at jeg ikke er gravid og slapper mer av. Men skal slappe mer av denne mnd og ikke teste før 1-2 dager før ikm. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå