Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Greit han er barnslig. Helt enig i det. MEN: Han ga jo klar beskjed til Ragnhild om at han ikke tålte Håvard. Da burde hun jo sendt hjem en av dem. Hun vet jo garantert hvem hun velger til slutt likevel. Jeg synes det var lite voksent av henne. Når det er sagt er jeg slett ikke sikker på om hun egentlig er klar for en kjæreste enda. Hun virker så lite engasjert.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Helt enig,tydelig at han var sjalu men det burde han visst når man melder seg på et program, men det var jo helt klart at han ikke tålte Håvard og hun har vel bestemt seg sikkert nå for hvem hun velger...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Selvsagt er det Mortens skyld? Han er ene og alene ansvarlig for SINE uttaelser og SIN oppførsel. Hvem skal få skylda? Håvard? Som hadde sosiale antenner og klarte å oppføre seg pent i en stresset situasjon? Nei, Jeg skal gå i bresjen for en aksjon: FOR OSS SOM SYNS BONDERÆVTAMPBARTEHELVETEMORTEN ER EN TUFS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå