Gå til innhold

Ultralyd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært på sen-ultralyd (rundt uke 36) og sett kjønnet på babyen sin, som kan beskrive det for meg..?

Jeg mener jeg så "noe" idag som lignet på en pung.. hehe

Jeg vet ikke kjønnet, og vil egentlig ikke vite det, men når man ser på skjermen og får for seg noe, blir man jo så nysgjerrig..

Men så begynte jeg å tenke på at kjønnsleppene til jenter jo kan være opphovnede i fosterstadiet. Da kan det jo være det jeg har sett.

Hvordan vil dere som har sett kjønnet til babyen deres så sent, beskrive det?

Jeg høres vel sprø ut, og det er jeg vel også; sprø, hormonell og lykkelig. Og gleder meg til å treffe gutten/jenta mi snart;D

Ha en flott kveld damer:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på ul i uke 32 for å sjekke at morkaka ikke lå foran åpningen, og da så vi tydelig en pung. Altså, en diger kul som stakk ut mellom beina ;)

Sist svangerskap var jeg også på en sen ul, og da visste vi ikke kjønn. Da mener jeg at jeg tydelig så to streker liksom, mellom beina på babyen, og tnkte at "hmm, kan det ha vært kjønnslepper?", og det var det visst, for ut kom ei jente ;)

Skrevet

Jeg syntes jeg så noe som var, ja kall det "hjerteformet", mellom bena. Men er det egentlig så stort på dette stadiet hos gutter? .. Ser man penis tydelig da? hm, alt er vel helt individuelt etter vinkel og stilling på babyen. Jaja, jeg får vente noen uker til, så får jeg se det "live" )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...