Mirakeljenta08 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 gutten min p 2,5 har drømt og våknet mye om natta og kvelden.... han hylskiker oger helt fra seg... trøster han så godt jeg kan... mye kos... men han sier nå auau og tar seg til beinet kan det være voksesmerter, er det vanlig at det skjer så tidlig som 2,5 år er så vondt se han har det vondt og redd mamma og pappa trøster og ksoer med han da hjelper det flere
Holly❄️ Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 veldig vanlig... et tips: ta en 1 1/2 flaske og fyll den med varmt vann. Legg en håndduk rundt så det ikke blir for varmt, og legg den under kneene når det er vondt. Det lindrer veldig:)
nick39 Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Stakkar liten..........jeg hadde det som barn (men bare eldre), det var så kraftig at legen ville sjekke (sykehuset)om jeg hadde bekken/ryggskade .(vanlig på min far side) men det var "bare" voksesmerter. Husker at varme hjalp.......varmt vann på "varmeflaske"............. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå