Gå til innhold

hvordan er svigerfar da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigerfar er en klok mann. VELDIG glad i gullet vårt, og tydelig *stolt*. Han er ellers veldig hjelpsom med alt, byr ofte å være barnevakt, og er veldig opptatt av å ikke blande seg opp i saker som strengt tatt kun angår oss (og mener ingen andre heller skal gjøre det)

svigermor, derimot, har jeg ikke så mye positivt å si om ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerfar er veldig glad i sønnen og barnebarna sine han. Han vil veldig gjerne passe dem, leke med dem, ta dem med på cafè, vise fram barnebarna. Og han blander seg ikke opp i saker som ikke angår ham. Han spør og graver ikke om økonomien vår, han rydder ikke i skapene, klager ikke over rot eller skitne vinduer.

Svigermor er også flott, bare litt mer komplisert enn svigerfar. :)

Skrevet

Han er helt topp =)

Storkoser seg sammen med junior, sier han liker veldig godt å være bestefar for en så herlig gutt!

Stiller opp uansett hva det gjelder, og sier aldri nei når vi spør om hjelp til noe!

Veldig fornøyd med svigerfar =) (og svigermor)

Skrevet

Jeg liker ikke svigerfar. Det er ikke nødvendigvis hans feil, men personligheten hans som ikke kommer overens med min. Humoren hans får meg til å krympe meg. Og når man ikke liker noen i utgangspunktet, så blir små ting større enn hvis man liker personen.

Men jeg jobber med disse følelsene så godt jeg kan, og oppfører meg hyggelig i hans nærvær (så jeg tror ikke han vet om mine antipatier), men jeg gruer meg masse i forveien før vi treffes (er ofte flere dager av gangen)

Svigermor liker jeg igrunnen.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Min svigerfar er en "dott" som lever under pisken til min svigermor. Han tør ikke ta oppgjør med henne, og de få gangene han prøver blir det balluba. En veldig "viljeløs" mann uten sterke meninger og egne interesser.

Skrevet

Hahaha, er du i familie med meg???? hehe, det høres ut som min svigerfar, men så skal det sies at når vi en skjelden gang er alene med ham er han faktisk kjempe ok!

Skrevet

En egoistisk, materialistisk, selvsentrert konge på hauen som ikke kan hjelpe til med noen ting, Svigermor er helt ok, men begrenses av sin manns uvilje og leie nykker.

Skrevet

verdens gøyeste mann tror jeg :D

ler meg ihjel når han går inn for å erte svigermor å hun liksom skal sette han på plass (selvom hun vet godt at det ikke nytter)

de har vært sammen siden de var 13 og 15år. nå er de 56 og 58år.

å de utfyller hverandre så :):) storkoser meg i familiesammenkomster. jeg og svigerfar kan godt sitte alene og prate bare oss to :)

å han syns det er veldig spennende med ho lille. hun er bare 6 uker enda. men jeg vet at han kommer til å bli verdens beste farfar. verdens beste bestefar au. for min far vil jeg helst ikke at skal være så mye i nærheten av henne.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Svigerfar er en egoistisk mann som jeg like gjerne kunne kuttet all kontakt med. Han bryr seg ikke om sine egne barn, kun om familien til den nye "venninnen" sin. Jeg blir kvalm!

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

her er svigerfar verre en svigermor.... han har aldri likt at hans sønn fant meg med en gang uten å "play the field" som det så fint heter. han skulle nok helst likt at sønnen fant en dame både han og sønnen kunne bosse rundt, og ikke en viljesterk en som tørr å si ifra;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...