Gå til innhold

Hull i ørene til jenta mi, eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi fikk hull i ørene når hun var 6 år, 9-10 mnd senere fikk hun betennelse og vi måtte til slutt la hullene gro igjen. Nå er hun 10,5 år og vil så gjerne ha hull igjen, men jeg er usikker. Enn om hun får betennelse igjen? Hva ville dere gjort?

Blir i såfall en kalendergave for 5-6 dager. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gitt henne det jeg også!

Jeg også opplevde det samme da jeg var liten,

Var veldig liten da jeg fikk hull i ørene, og fikk betennelse en gang i 5-6 års alderen.

Ønsket meg hull igjen et par år senere, og de har jeg fortsatt den dag i dag, og jeg er 27 år :)

Skrevet

Jeg hadde ikke latt henne ta hull igjen om det var min datter, men jeg fikk hull i ørene da jeg var 4 år, fikk betennelse og tok dem ut, fikk nye da jeg var rundt 10 år og fikk betennelse igjen og tok dem ut. Fikk nye igjen da jeg var enda litt eldre, betennelse igjen. Hullene har ikke grodd skikkelig, og hender enda at jeg får antydning til betennelse. Nå er det over 10 år siden jeg tok dem ut siste gang....

Men det er meg - går jo an å la henne prøve en gang til. Men ville passet godt på at det ikke blir betennelse igjen, og om det blir det så ville jeg iallefall ikke latt henne få en tredje gang.

Jeg har hatt piercinger da, flere steder - ingen problemer med dem. Så er jo ett alternativ å pierce ørene da om du er usikker, og ha kun øredobber i kirurgisk stål eller gull.

Skrevet

Hmmmm....kanskje jeg må la henne prøve en gang til da, går det ikke bra da så får hun vente til hun er voksen.

Takk for svar. :o)

Skrevet

Jeg tok hull da jeg var 5, fikk betennelse. Tok hull da jeg var 7, fikk betennelse.

Tok på nytt da jeg var 11, og disse har jeg enda. Har i ettertid tatt 3 hull til i hvert øre uten problemer.

Jeg ville latt henne ta, og blir det betent så tar man dem ut igjen.

Slipper forresten den problemstillingen, for datteren min kan ikke ha hull noe steder pga sykdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...