Sunniva78 har to små Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Har alltid hørt frisører si at shampoo man kjøper på butikken ikke er bra for håret... Men hva da med Define, som blir anbefalt av norske frisører..? Er den like god som de man kjøper i salongene?? Bare lurer... Jeg bruker litt av hvert, men har tenkt tanken mange ganger.
BettyBoob Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 er ikke frisør, men Define er helt jævlig rett og slett for mitt hår (som er normalt nordisk hår) jeg bestiller meg alltid shampo på lookfantastic.com jeg - frisørvariantene ) mye bedre, holder lenger da man ikke trenger å bruke mye for å få det til å skumme bra osv. men det er så dyrt her i norge at jeg kjøper aldri hos frisøren...
Gjest Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Må være tidenes reklamebløff. Define, altså. Jeg brukte før "butikkshampo" (hva som helst) og tenkte jeg skulle prøve define. Den for fint hår. Flass. Med EN gang. Så den hev jeg. Etter noen mnd hadde jg fortrengt all flass og tenkte jeg skulle bruke den for brunetter, med fargepigmenter, FYfaen som det klødde, holdt på å klikke. Gikk til frisøren og klagde min nød, fikk en god shampo (slik at jeg fikk min fine skalp tilbake) og hun bare ristet på hodet. Define var verstingen i følge dem. Og hun har ikke klagd før da jeg har fortalt om herbal essenses osv.
Sunniva78 har to små Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 Hmm, ja da virker det som en skikkelig bløff... Merkelig! Og de klarer nok å lure mange der ute..!
It's all about me Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Synes å ha lest et sted at frisørforbundet fraskriver seg all smarbeid med Define og at frisørene som spillert i reklamene mistet jobben. Men hvor sant det er vet jeg ikke. Uansett er det en drittshampoo, håret ble så ekkelt og lett flokete etterpå atte. Og jeg bruker bare butikkshampoo så det er ikke det som var problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå