Gå til innhold

Spysjuka og gravid!


lykkelig gravid trønder t 23/3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har eg hatt den værste spysjuka som eg har hatt i heile mett liv. Spyr heile dagen også når man endelig sett seg ned for å få et "pause" så sparke babyen i tarmene (eller ka det e han treff) så e det på han igjen.. Han har aldri sparka så mye som den dagen eg spydde heile dagen.

Så eg vil bare be dere andre om å holde dere unna dersom dere hører om folk som er smitta. Trudde man fikk sterker immunforsvar når man va gravid, men denna spysjuka klarte eg ikkje å snike meg unna gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det hørtes ikke noe kjekt ut! Blærk! Å spy det er det værste jeg vet..

Glad jeg har sluppet unna det i svg.skapet! (både spysyka og å spy pga graviditet)

 

God bedring :)

Skrevet

Tusen takk. No går det heldigvis bedre her. Bare litt uggen i magen no...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...