lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Ja da har eg hatt den værste spysjuka som eg har hatt i heile mett liv. Spyr heile dagen også når man endelig sett seg ned for å få et "pause" så sparke babyen i tarmene (eller ka det e han treff) så e det på han igjen.. Han har aldri sparka så mye som den dagen eg spydde heile dagen. Så eg vil bare be dere andre om å holde dere unna dersom dere hører om folk som er smitta. Trudde man fikk sterker immunforsvar når man va gravid, men denna spysjuka klarte eg ikkje å snike meg unna gitt.
Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Uff, det hørtes ikke noe kjekt ut! Blærk! Å spy det er det værste jeg vet.. Glad jeg har sluppet unna det i svg.skapet! (både spysyka og å spy pga graviditet) God bedring
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 Tusen takk. No går det heldigvis bedre her. Bare litt uggen i magen no...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå