Gå til innhold

Jeg er ingen superblogger......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fin! Stilren og moderne farger. =)

Men ville fyllt ut bilder i headeren. Slik at det dekker hele rammen.

Skrevet

ehhhhh hvordan gjør jeg det da??? jeg er grønn....remember:)

Skrevet

Vet desverre ikke hvordan blogspot fungerer. Jeg er nok ingen blogger.

Spørr noen andre som har blogg der, kanskje de vet =)

Skrevet

Når du har skrivi inn nettsideadressa deres nederst i ett av innleggene så hadde jeg bare brukt Barneparadis i stedet for hele linken..

Skrevet

Hjelp leadern da dere som kan:)

Skrevet

Der jeg har skrevet inn hele er fordi man kommer rett til det aktuelle produktet.... så slipper man å lete:)

Skrevet

Du leader? De matboksene sant? Er det god lukkemekanisme på dem? Har noen kjipamatbokser til 10 kr eller noe. Helt greie i begynnelsen, men lukkingen er teit på dem.

Og flaskene, er det samme farge på flaskene og matboksen? Det er greiest:-P

Skrevet

Aha, burde jeg ha tenkt på...

Skrevet

...men det holder å skrive barneparadis og så legger du til link. Hvis du skriver Barneparadis, og så markerer du ordet. Så er det en knapp oppe på menyen der med tekststørrelse o.l., en jordklode med en binders på. Trykk der og så kan du lime inn direktelinken:-)

Skrevet

skal teste det du skriver om direkte link i morgen:) Takk for tips! Ungene her har ikke matboksene for de får all maten i bhg. De virker bra, men jeg aner ikke i lengden. Spør mammaLukas.... eller twintipp.... de har jo hatt den noen mnd nå:) Det er ikke samme farge på matboks og flaske. De kommer kun som avbildet.

Skrevet

Ok, her må de ha med frokost hvis de blir levert før åtte nemlig. Må tenke litt på det, de er så kule med flaskene:-D

Skrevet

Tenker du bildet i headingen?

Hvis du skal fylle ut hele bildet, så må du strekke det du har og da blir det jo feil format, eller finne et annet som er lengre.

Evt. kan du jo bruke et ekstra bilde på hver side?

Vet du når du får inn den grønne prinsessematboksen i metall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...