Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Ser "kidsa" bruker det på slutten av setningene?
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 det første som slo meg er at det skal være øyer og nese.... men ekke sikker..
Gjest Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Men det er uten anførselstegnene egentlig da, mer bare J
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 åja.. da aner jeg ikke bare sett sånn en bokstav bak på meldinger som initsialet til den som sender meldinga jeg
Gjest Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Hmm , det er søren meg ikke lett å henge med i svingene, altså. "Følermeglittgammalogteitogutdatert"J
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå